Distribuitorii de masini din Iasi au intrat in vizorul Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorului (IRPC). Dupa cum sustine conducerea institutiei de control, activitatea dealer-ilor auto va fi atent supravegheata in perioada imediat urmatoare.
"Protectia Consumatorului s-a autosesizat in urma unui articol de presa publicat de dumneavoastra (n.r. – Ziarul de Iasi) recent privind problemele cu care se confrunta o persoana care isi cumpara o masina noua. Analizind reclamatiile primite la institutie pe aceasta tema am costatat faptul ca un consumator ne atragea atentia ca dealerul Opel nu i-a livrat la timp un autoturism platit integral. Dupa cercetari, am amendat societatea in cauza cu 1.000 lei pentru nerespectarea termenului de livrare a autoturismului", a declarat inspectorul-sef Valerian Salavastru de la IRPC.
Acesta a precizat ca, potrivit sesizarii depuse la Inspectorat, Mugurel Salvadore Catanoaie a intrat in proprietatea autoturismului comandat cu o intirziere de aproximativ doua saptamini. "Dorind sa achizitionez un autoturism marca Opel Astra Clasic II am contactat telefonic pe data de 15 mai dealerul, prin persoana domnului Boronea Bogdan – consilier de vinzari, si care in cadrul ofertei generale a producatorului mi-a facut o oferta de vinzare, asigurindu-ma totodata ca daca voi achita imediat si integral cei 11.500 euro, reprezentind contravaloarea masinii, plus 1% comision, in maxim doua saptamini voi intra in posesia masinii. Am platit tot, insa nici in data de 9 iunie eu nu aveam masina. Daca as fi cunoscut timpul lung de livrare nu as fi acceptat oferta sau angajam o arvuna mai mica", a precizat Catanoaie in reclamatia sa.
Oficialii dealerului s-au rezumat sa spuna ca incidentul s-a rezolvat pe cale amiabila. "S-a remediat problema. Ne-am impacat si ne-am despartit in conditii amiabile", a comentat Sorin Cirlan, administratorul dealerului Opel din Iasi.
Publicitate și alte recomandări video