Taxiuri promotionale la Rafo

marți, 03 octombrie 2000, 23:00
2 MIN
 Taxiuri promotionale la Rafo

Adunarea Generala a Actionarilor de la Rafo Onesti a aprobat saptamina trecuta initierea unor linii de taxiuri in Onesti si Iasi. Aceasta actiune – ne-a declarat directorul general al rafinariei, Toader Gaureanu – are un scop promotional. "Rafo este producator de GPL – a spus Gaureanu. Autogazul pe care il fabricam poate fi folosit cu succes drept carburant, insa utilizatorii s-au lasat greu de convins pina acum. Am ales Onestiul si Iasul, pentru ca la Bacau, de exemplu, am constatat cu surprindere ca sint deja nu mai putin de 1.400 de taxiuri, care folosesc, evident, benzina sau motorina".
Echipa de conducere de la Rafo cauta asiduu piete de desfacere pentru produsele rafinariei. Pe linga marirea ariei geografice a acestor piete, se incearca si promovarea de produse proprii. Acum citeva luni, Rafo si-a trecut in obiectul de activitate inclusiv alimentatia publica si comertul cu amanuntul, pentru ca urma sa preia o serie de statii de benzina in tara, de la firme datoare societatii, in care exista mici restaurante sau cafenele si magazine. Toader Gaureanu a mizat, acum trei luni, cind a preluat conducerea la Rafo, pe acest segment de actrivitate care poate aduce banii de care rafinaria are nevoie atit la aprovizionarea cu petrol, cit si in a convinge finantatorii ca are cu ce sustine activitatea de baza.
Pentru liniile de taxiuri, directorul general al rafinariei din Onesti spune ca va aduce, deocamdata, 50 de masini. In judetul Bacau exista cel putin o statie de incarcare cu GPL a rezervoarelor auto, la Subex Bacau. Acest carburant poate fi si un excelent combustibil. Societatea Peco incearca si ea sa-l promoveze prin retele de alimntare a rezervoarelor de GPL montate in diverse locuri (vile, restaurante, moteluri, scoli, spitale etc.), insa cererea este inca mica. Proprietarii noilor vile de lux construite in ultimii ani mai ales pe Valea Trotusului si a Oituzului, dar si in alte locuri, au inceput totusi sa foloseasca rezervoarele de GPL. Toader Gaureanu sustine ca la autoturismele cu GPL costurile sint primul stimulent, acestea fiind la jumatatea celor de la masinile care folosesc carburantii traditionali. (Petru DONE)

Comentarii