Centrul de afaceri, o noua viziune a Banc Post

sâmbătă, 01 aprilie 2006, 00:26
3 MIN
 Centrul de afaceri, o noua viziune a Banc Post

Joi, 30 martie, la sediul Banc Post Bacau, in prezenta staff-ului bancii si a autoritatilor locale a fost lansat Centrul de afaceri, cel de-al treilea din aceasta noua filosofie de afaceri a Banc Post, dupa cele din Cluj si Craiova. Directorul zonal al Banc Post, Vasile Mocanu, a salutat prezenta directorului general Georgios Michelis, a directorului general adjunct Ioannis Kougionas, a presedintelui Consiliului de Administratie, Mihai Bogza, a directorului Banc Post Roman, Catalina Bursuc, a prefectului si subprefectului de Bacau, precum si a primarului de Bacau, Romeo Stavarache. „Prezenta acestor distinsi invitati dovedeste importanta care se acorda acestui eveniment, Centrul de afaceri al Banc Post Bacau dovedind politica noastra, prin care recunoastem ca persoana cea mai importanta din banca este clientul. Garantam, prin echipa, calitatea oamenilor, diversitatea serviciilor si rezultatele de pina acum, ca meritam pozitia pe care o ocupa Banc Post si alegerea ca la Bacau sa functioneze cel de-al treilea Centru de afaceri din tara”, a declarat Vasile Mocanu.
Autoritatile locale au recunoscut si apreciat standardul serviciilor Banc Post, asociate coordonatelor economice si geografice oferite de judetul Bacau in ansambul sau si de municipiul Bacau in particular, cu posibilitatea de a se extinde si in judetele vecine. Activitatea economica, dinamica, din ultimii ani, a fost sustinuta si de ofertele Banc Post, lucru apreciat de primarul Romeo Stavarache si din punct de vedere al investitiilor facute de administratie, dar si in calitatea sa de om de afaceri. „Fac de zece ani afaceri cu Banc Post, care s-a dovedit un stilp pe care m-am bazat, un sprijin in care am avut incredere. Banc Post este o banca serioasa, care isi respecta clientii, stimulind competitivitatea proprie economiei de piata. Va urez sa aveti cit mai multi cllienti si sa aplicati in continuare aceeasi politica de transparenta absoluta, asa cum fac si eu in administratie. In ceea ce ma priveste, voi colabora si cu alti lideri zonali, pentru a asigura un cadru propice dezvoltarii afacerilor, incit investitorii sa vina ca la ei acasa”, a apreciat Romeo Stavarache.
Aceasta noua relatie a Banc Post cu o anumita categorie de clienti face parte din folosofia de afaceri ce pune in centru clientul. „Ne orientam intreaga activitate catre intelegerea obiectivelor si a viziunii de afaceri a fiecarei companii. Intr-un mediu de afaceri dinamic, caracterizat de o concurenta agresiva si de implementarea noilor standarde europene, sprijinul financiar pe care o banca flexibila si solida il ofera clientilor sai poate constitui avantajul competitiv care conduce la o afacere de succes. Prin obiectivul sau declarat de a deveni una din primele banci din Romania, Banc Post si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat, banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestioanta, eficienta si atractiva”, a sustinut directorul zonal al Banc Post, Vasile Mocanu. Rolul Centrelor de afaceri este acela de a asigura, prin personalul specializat in servicii bancare corporative si printr-o mai buna comunicare, eficienta si felxibilitatea obligatorii obtinerii profitului in afaceri. Comunicarea directa cu managerul de relatie, pregatit sa ofere consultanta in gasirea celor mai bune solutii de creditare, investitii, leasing si evaluare, asigura flexibilitatea, adaptarea la profilul afacerii propuse, altfel spus servicii personalizate de cea mai inalta clasa.

Comentarii