Agentia „Grapefruit“ este cea mai premiata agentie romaneasca in 2007

joi, 12 iulie 2007, 21:10
2 MIN
 Agentia „Grapefruit“ este cea mai premiata agentie romaneasca in 2007

Agentia „Grapefruit" din Iasi, una dintre cele mai bune din tara la capitolul identitate corporatista si de brand, a obtinut saptamina trecuta doua premii la categoria „Merit" in competitia internationala ReBrand Award 2007. Aceste premii, alaturi de cele patru obtinute in Rusia la „Identity: Best of the Best", pentru campaniile la Antibiotice, Roton si Velfina, transforma firma ieseana in cea mai premiata agentie de branding din tara.

Echipa Grapefruit a primit cele doua premii la categoria „Merit" pentru doua campanii realizate pentru firmele Transavia si Antibiotice, considerate de juriul international printre cele mai eficiente campanii de rebranding la nivel mondial, realizate in ultimii trei ani. „Nu sintem vinatori de premii. Ce conteaza cel mai mult sint rezultatele, iar premiile nu fac decit sa certifice ceea ce si noi si clientii cunoastem. E o confirmare externa care creste nivelul de incredere in serviciile noastre", explica Marius Ursache, Chief Creative Officer la Grapefruit.

Aceste premii au clasat lucrarile realizate de firma sa pentruTransavia si Antibiotice printre cele mai bune 50 de procese de rebranding la nivel mondial. „Fiecare campanie a avut provocarile ei, e greu sa spui care e «cel mai…» sau «cea mai …». Exista peste tot obstacole, dar si satisfactii, si conteaza sa fii multumit de ce ai realizat cu clientul la sfirsitul zilei, lucru care s-a intimplat in ambele cazuri. A fost necesara, de multe ori, munca de convingere, pe criterii obiective si incercind sa lasam deoparte subiectivismul. Totusi, clientii mari pe care ii avem au un alt nivel de cunostinte, si sint capabili sa vada dincolo de gustul propriu, si sa aiba incredere intr-un consultant. Lucru care s-a intimplat atit pentru Transavia, cit si pentru Antibiotice, iar rezultatele au demonstrat ca a fost o decizie corecta", spune Marius Ursache.

Premiile internationale ReBrand 100TM sint oferite anual agentiilor care reusesc cele mai eficiente transformari de brand, juriul analizind efectele campaniilor de rebranding. Competitia este jurizata de experti in domeniu. Anul acesta au intrat in competitie companii din 11 tari si 45 de domenii care au trecut in perioada 2002-2004 prin procese de rebranding, repozitionare, restructurare, revitalizare sau redesign de identitate.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii