Strategii de marketing cu produse care au depasit termenul de valabilitate: Salamuri expirate

joi, 14 ianuarie 2010, 21:41
2 MIN
 Strategii de marketing cu produse care au depasit termenul de valabilitate: Salamuri expirate

La Vaslui, in supermaketul Interex din complexul comercial Proxima Shopping Mall, se vand produse alimentare care expira in ziua urmatoare punerii lor pe raft. Aceasta strategie de marketing este relativ simpla. Produsele sunt ambalate cate trei, apoi sunt vandute la pret de doua. Dibacia consta in ascunderea termenului de valabilitate intre marfurile din pachet.

Unul dintre vasluienii care, miercuri, au cumparat un astfel de pachet promotional a descoperit a doua zi ca salamurile tocmai expirasera. Omul luase de la Interex salamuri marca "Matache Macelaru", destul de scumpe, insa nu a contat atat timp cat platea doua in loc de trei. Bucuros de chilipir, vasluianul nostru s-a prezentat  in fata sotiei mandru de afacerea facuta. Bucuria nu a durat decat pana a doua zi, cand femeia a desfacut pachetul promotional. Toate cele trei "bare" de salam tocmai isi epuizasera simultan valabilitatea.

Furios ca a dat bani buni pe niste produse pe care nu le poate consuma, cumparatorul a dorit sa faca publica escrocheria de la Interex. Am vrut sa vedem cu ochii nostri daca oferta de salamuri "Matache Macelaru" mai era valabila si ieri, dar, surpriza, nu am mai gasit niciun pachet promotional, semn ca salamurile respective s-au vandut ca painea calda. Rafturile vitrinei frigorifice de la Interex erau blindate cu alte oferte de mezeluri: salam de vara "Aldis" si salam de vara "Cristim". Doua bucati se vindeau la pret de una. Ambele produse aveau perioada de valabilitate pana azi.

Nu stim cati dintre vasluienii care s-au lasat pacaliti de aceasta modul ingenios in care cei de la Interex s-au gandit sa mai reduca din pierderi, insa speram ca nu se vor alege cu o toxiinfectie alimentara. Partea proasta e ca, probabil astazi, vor fi alte oferte de acest gen la Interex.

 

Sursa: Obiectiv de Vaslui

Comentarii