Advertorial (P)

Cursuri gratuite pentru antreprenorii și managerii din județele Iași, Suceava, Botoșani, Bacău, Vaslui și Neamț

marți, 14 mai 2019, 13:01
3 MIN
 Cursuri gratuite pentru antreprenorii și managerii din județele Iași, Suceava, Botoșani, Bacău, Vaslui și Neamț

Antreprenorii, fondatorii de start-up-uri și managerii firmelor din Moldova pot să-și îmbunătățească pe gratis competențele de business, cu ajutorul unora dintre cei mai apreciați lectori de business din România.

Civitta Strategy & Consulting organizează cursuri gratuite de antreprenoriat și managementul inovării, cursuri de management al resurselor umane,  worksop-uri și ateliere de leadership dedicate celor din domeniul agroalimentar, prelucrarea lemnului și mobilei, textile, turism și mediu, TIC (inclusiv new media), industrii creative și biotehnologii.

În plus, participanții pot beneficia și de elaborarea sau actualizarea strategiei de dezvoltare a afacerii pe care o au sau o gestionează astfel încât să atingă într-un timp cât mai scurt succesul financiar.

Concret, în cadrul cursurilor proprietarii firmelor, managerii sau fondatorii start-up-urilor vor învăța cum să crească vânzările produselor și serviciilor pe care le oferă, cum să facă mai mult profit și cum să construiască noi modele de business pentru extinderea afacerilor, cum să inoveze pentru a se menține pe o piață dinamică, cu multiple provocări. De asemenea, vor afla ce decizii sunt de luat în cazul unei crize financiare și cum pot gestiona mai eficient relația cu angajații și colaboratorii.

Cursurile vor avea loc la Iași, iar organizatorii le asigură participanților din alte orase transport, cazare și mese gratuite! Tot ce trebuie să facă aceia care își doresc să participle este să se înscrie folosind acest link: http://bit.ly/startupfounderNE

Toate activitățile fac parte din proiectul „Performanță în Inovare și Competitivitate în Regiunea Nord-Est”, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020.

Calendarul activităților este următorul:

Startup Founder, curs intensiv de antreprenoriat: 23, 24 și 25 mai& 6 și 7 iunie 2019.

Workshop ”Managementul crizei”: 8 iunie 2019

Curs ”Managementul Inovării” (1): 17 și 18 iunie & 24 și 25 iunie 2019.

Curs ”Managementul Inovării” (2): 5 și 6 iulie & 12 și 13 iulie 2019

Workshop ”Pitching în business”: 4 iulie 2019

Atelier Leadership pentru viitor (1): 29 mai 2019

Atelier Leadershippentruviitor (2): 13 iunie 2019

Despre cursuri:

Startup Founder, curs intensiv de antreprenoriat, susținut de Florin Ghindă, este un curs intensiv de formare profesională, acreditat de Agenția Națională a Calificărilor, dedicate fondatorilor de start-up-uri, antreprenorilor și managerilor.

Participanții vor învăța de la Florin Ghindă, specialist în domeniu, cu o experiență de peste 15 ani ca trainer în solution thinking, managementul oamenilor și echipelor, management de proiect, recrutare și selecție, comunicare și antreprenoriat social despre conceptul 4P și politica de marketing, analiza SWOT, modelul Business Canvas, segmentarea pieței, dezvoltarea relaționării cu clienții, procese de vânzări și negociere, surse de venituri și structură costuri, managementul riscurilor și performanței echipei, inovare și creativitatea în business.

Cursul „Managementul inovării” este conceput special pentru proprietarii firmelor, managerii sau fondatorii start-up-urilor care doresc să crească vânzările și profitul pentru produsele și serviciile pe care le oferă, să găsească produse și servicii care să aducă profit suplimentar și să construiască noi modele de business.

În urma absolvirii cursului, participanții vor fi certificați ca Manageri inovare. Cursul este acreditat de Autoritatea Națională a Calificărilor.

Despre workshop-uri și ateliere de leadership:

Workshop-urile sunt evenimente care se desfășoară pe parcursul unei zile, bazate pe informații utile antreprenorilor și managerilor, prezentate într-un mod interactiv și dinamic.

„Pitching în business” este un workshop interactive despre modalitățile de promovare a competențelor, serviciilor sau afacerii, în discursuri scurte, de cel mult trei minute.

„Management strategic încondiții de criză și instabilitate financiară”este un workshop de o zi și jumătate, dedicate construirii planurilor de acțiune și analizării deciziilor strategice pentru atingerea obiectivelor de business în situații de criză și instabilitate financiară.

Atelierele de leadership sunt evenimente concepute în primul rând pentru networking și construirea de rețele informale ale antreprenorilor din Regiunea Nord – Est, dar și pentru a răspunde la probleme precum menținerea antreprenorilor pe o piață în continuă schimbare, motivarea echipei sau inovația în business.

Pentru înscrieri, accesați linkul: http://scale-up.ro/inscrie-te/

Pentru mai multe informații, puteți scrie la comunicare@civitta.ro  sau pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/scaleup.ro/

 

Comentarii