Advertorial

Flyere ieftine care să vândă produsele de Paște în doar câteva secunde

marți, 23 aprilie 2019, 09:05
4 MIN
 Flyere ieftine care să vândă produsele de Paște în doar câteva secunde

Doar cateva zile ne mai despart de marea Sărbătoare a Învierii Domnului, iar toată lumea freamătă și cutreieră drumurile în lung și-n lat pentru a avea sărbători fericite alături de familie.

De Paște, o serie de produse tradiționale, precum ouăle încondeiate, cozonacii, drobul sau friptura de miel vor umple mesele milioanelor de români din țară și din afară care așteapta cu nerăbdare masa din noaptea de Inviere, dar și din ziua de Paște. Acum, spre deosebire de orice moment al anului, este imperios să faci publică oferta produselor tale, antreprenorule, și să depui toate diligențele pentru ca produsele tale să fie apreciate.

Dupa o zi agitată de muncă la birou, oamenii ajung acasă cu o serie de broșuri, pliante ori flyere care mai de care. Dai de ele peste tot: la restaurant, metrou, mall-uri, supermarket-uri, dar și în alte zone aglomerate ale orașului. Le poti întâlni chiar și în locuri pe care puțin și le-ai imagina: piete, ziare, pe drum, ori cutia poștală. Ce mai, sunt peste tot…! Iar asta nu poate să te bucure, căci înseamnă clienți noi și bani în plus pentru afacerea ta.

De diferite culori, mărimi și strălucire, toate ajung la gunoi, mai devreme sau mai tarziu…firește…dacă nu rețin atenția și nu își ating scopul pentru care au fost distribuite! Într-un cuvânt, reclama prin flyere ieftine a devenit un mijloc foarte răspândit de a te face cunoscut, mai ales la început, când toată lumea trebuie să afle că “Ne-am deschis!”. Utililzat în cadrul campaniilor ample de publicitate, flurașul a devenit, în epoca mileniului III, un instrument de marketing indispensabil.

Un flyer ieftin poate atrage ca un magnet…

Cu siguranță ești una dintre acele persoane optimiste și perseverente, vor să exceleze și nu se dau bătute atunci când întâmpină greutăți. De aceea, pentru a persevera, în elaborarea unui flyer ieftin trebuie să țintești atenția asupra celor doua componente care construiesc mesajul: designul și textul (informația).

Designul unui flyer ieftin trebuie să conflueze cât mai bine cu natura evenimentului, produsului sau serviciului căruia intenționezi să îi faci publicitate, astfel încât, în decurs de doar câteva secunde, să atragă un număr cât mai mare de persoane interesate.
Un flyer ieftin perfect nu trebuie să depășească dimensiunile unui buzunar. Dacă este prea mare, atunci primul impuls te determina să îl arunci, pentru a nu te încurca și mai mult.

În altă ordine de idei, modul natural în care scanezi un fluturaș publicitar este de la stânga la dreapta și de sus în jos. De aceea, informația esențială, adică cea care contează, se plasează strategic în partea de sus a foii, în timp ce imaginea se amplasează predominant în partea dreapta.

Așa da!

În primul rând, un format de lectură simplu și accesibil captează atenția oamenilor. Oamenii resping texte lungi și greoaie, întrucât nu dispun de foarte mult timp pentru a parcurge un text amplu și a-l înțelege. Frazele scurte, cu puține cifre și multe semne de punctuație reprezintă arma numărul unu în lupta acerba pentru atragerea clientelor.

Apoi, finisajele de culoare închisă se combină cu cele de culoare deschisă, așa încât să ajute ochii să diferențieze conturul textului de imaginea pe care este amplasat.

Un detaliu grafic interesant, atractiv, combinat cu inserarea textului pe una dintre fațelele unor flyere ieftine, poate vinde cu succes. Culorile și imaginile atrag privirea, dincolo de cuvintele transmise.

Asa nu!

Imaginile și cuvintele nu se plasează, sub nicio formă, pe diagonală, în formă de figuri geometrice, intersectate sau suprapuse. Imaginile nu trebuie să sustragă atenția de la text, pentru că acestea nu dublează informația, ci doar o completează.

Alege cu cap locațiile în vederea distribuției de flyere ieftine

Locația în care se face distribuția de flyere ieftine este sinonimă cu reușita campaniei de marketing și în deplină dependență cu ceea ce vinzi. Ele pot fi împrăștiate în cutiile poștale de la scările blocurilor de locuit, la nodurile de intersecție (stații, piețe sau centre comerciale), ori în spațiile de agrement, cum ar fi cafenele sau restaurantele.

O metoda inedită ce atrage, ar fi să distribui flyere ieftine atașate bonului de plată, ziar, sau, de ce nu, odată cu meniul restaurantului.

De Paște, propune-ți să vinzi mai mult. Nu uita că aceste mici detalii fac diferența între succesul și insuccesul unei campanii de informare a populației prin flyere ieftine.

Comentarii