Postul lui Vlad Baba de la Şcoala Populară de Arte, scos la concurs. Comisia de concurs, stabilită de şefii CJ

sâmbătă, 19 noiembrie 2022, 02:50
2 MIN
 Postul lui Vlad Baba de la Şcoala Populară de Arte, scos la concurs. Comisia de concurs, stabilită de şefii CJ

Postul de manager al Şcolii Populare de Arte „Titel Popovici” va fi scos la concurs. O astfel de decizie va fi aprobată săptămâna viitoare de Consiliul Judeţean (CJ), în urma demisiei lui Vlad Baba. Acesta a demisionat în luna septembrie, în contexul situaţiei dezastruoase de la unitatea de învăţământ, Baba fiind şi urmărit penal de DNA. 

Prin decizia de săptămâna viitoare, plenul CJ va aproba organizarea concursului de proiecte de management. Şcoala Populară are în jur de 30 de angajaţi, dar numai jumătate dintre posturi sunt ocupate. Vlad Baba s-a aflat la conducerea şcolii aproape doi ani, timp în care scandalurile   s-au ţinut lanţ, iar lucrurile au culminat cu descinderi ale procurorilor DNA.

Problemele penale ale fostei conduceri au îndepărtat experţi care ar fi putut resuscita activitatea, aşa cum se arată într-o informare asupra situaţiei şcolii dezbătută recent în plenul CJ. De exemplu, unitatea îşi desfăşoară activitatea, de peste 15 ani, într-un cămin al Liceului Tehnologic de Electronică şi Telecomunicaţii „Gh. Mârzescu”, dar contractul a expirat în primăvara anului 2020.

În actualul an şcolar, sunt înscrişi peste 400 de cursanţi în toţi cei 5 ani de studiu. Printre altele, noul manager va fi responsabil de: realizarea progrramelor cultural-educative, elaborarea unor programe curriculare pentru fiecare disciplină, crearea de evenimente în concordanţă cu sărbătorile româneşti şi europene, coordonarea fiecărei catere, eficientizarea activităţii didactice, înnfiinţarea unor noi clase (cinematografie, coregrafie şi meşteşuguri tradiţionale) şi promovarea instituţiei.

După aprobarea organizării concursului, CJ va anunţa perioada de desfăşurare a acestuia. Comisia de concurs va fi stabilită de către conducerea judeţului şi va fi compusă din reprezentanţi ai autorităţii, în proporţie de o treime, şi din specialişti în domeniul de activitate a instituţiei, în proporţie de două treimi, în timp ce secretariatul va fi format din câte un reprezentant de la compartimentul juridic, compartimentul economic şi de la compartimentul resurse umane din cadrul CJ. 

Comentarii