De Business

Punem punctul pe știi

Luptă corp la corp într-un supermarket din Iaşi (GALERIE FOTO)

vineri, 07 februarie 2014, 02:50
3 MIN

La deschiderea Lidl din Nicolina ieşenii şi-au împărţit coate ca să ajungă cât mai repede la produsele aflate la promoţie.

Reducerile pregătite la inaugurarea supermarketului Lidl din Nicolina au mobilizat locuitorii din zonă încă de la primele ore ale dimineţii. Coada, îmbulzeala, nervii şi coatele împărţite între “competitori” s-au repetat la indigo, exact ca la deschiderea magazinului similar din Dacia, din luna noiembrie a anului trecut. Firma de pază şi angajaţii Lidl s-au dovedit iarăşi neputincioşi în faţa “puhoaielor” care au măturat produsele de pe rafturi. Aproximativ 400 de ieşeni au luat cu asalt noul supermarket Lidl din strada Nicolina nr. 2A încă din zori. De la ora 6:30, locuitorii din Nicolina au început să se adune cu mic cu mare la intrarea în magazin, aşteptând încolonaţi semnalul de start. La ora 8:00, când reprezentanţii Lidl au deschis uşile, primii clienţi intraţi în magazin s-au purtat civilizat. Al doilea val de clienţi însă s-a dezlănţuit, începând îmbulzeala şi crosul popular până la zona unde erau depozitate produsele la promoţie. Deşi reprezentanţii Lidl pregătiseră pentru doamne reduceri la tigăi, caserole şi aparate electrocasnice, ieşencele s-au întrecut cu domnii pentru a pune mâna pe cât mai multe şurubelniţe Parkside cu acumulator. Acestea s-au vândut ca pâinea caldă, fiind comercializate la jumătate de preţ, aproximativ 40 lei. Un alt punct de interes a fost standul cu produse din gama Sanitas. 39,99 lei costa un tensiometru în ziua deschiderii magazinului din Nicolina (preţul fiind redus cu 55%, de la 89,99 lei), iar un inhalator 59,99 lei (cu 53% mai puţin decât preţul iniţial, de 129 lei). Standurile au fost pur şi simplu mutate în îmbulzeala creată, iar majoritatea celor care le flancau se îmbrânceau în goana de a pune mâna pe cât mai multe produse. Pus pe glume, un ieşean care căra patru şurubelniţe Parkside a declarat presei că le cumpără şi le vinde cu un “mic adaos, să scoată efortul depus”. Alţi clienţi spuneau că le cumpără ba pentru a le face ulterior un mic cadou rudelor, fie pentru că “nu se ştie, e bine să fie acolo”. După epuizarea acestor stocuri, lupta s-a mutat într-un alt perimetru din magazin, unde erau depozitate tigăile, blenderele şi alte asemenea produse electrocasnice. Mult mediatizate, produsele de body-building, gen bară de tracţiuni ori aparatul de exerciţii pentru abdomen, nu prea s-au lipit de ieşeni. Doi ieşeni mai inventivi, văzând că s-au terminat pistoalele electrice pentru lipit, au intrat pe sub o prelată direct în depozit, în speranţa că mai găseau câteva. Din păcate, temerarii nu s-au ales cu nimic, mulţumindu-se într-un final cu alte produse la ofertă.

 

 

Comentarii