Probleme cu semnalul Samsung Galaxy S7 Edge

miercuri, 26 aprilie 2017, 08:51
2 MIN
 Probleme cu semnalul Samsung Galaxy S7 Edge

Tot mai mulţi utilizatori de Samsung Galaxy S7 Edge reclamă lipsa semnalului de voce şi de date pe dispozitiv după ultimul update de software. Acest lucru îi pune pe deţinătorii S7 Edge în imposibilitatea de a lansa apeluri sau de a trimite mesaje.

Există o serie de paşi pe care poţi să îi parcurgi pentru a încerca să rezolvi această problemă.

» Închide dispozitivul mobil şi apoi reporneşte-l
» Mergi la Settings > Backup & reset şi apasă pe Reset network settings
ATENŢIE! Acest proces va şterge toate parolele Wi-Fi salvate, aşa că asigură-te că ai reconectat telefonul la wireless după acest pas.
» Mergi la Settings > Mobile Networks
» Apasă pe Network Mode, după care selectează opţiunea WCDMA/GSM (auto connect)
» Apoi, selectează Network operators şi apasă Search networks

O dată ce căutarea este completă, selectează operatorul de telefonie mobilă şi testează dispozitivul.

Dacă nu reuşeşti să selectezi nicio reţea mobilă când are loc căutarea, verifică dacă funcţionează cartela SIM prin testarea acesteia într-un dispozitiv mobil diferit. Dacă experimentezi aceeaşi problemă într-un dispozitiv diferit, încearcă să înlocuieşti cartela SIM sau să contactezi operatorul de telefonie mobilă să te asiguri că este activată corespunzător.

Dacă nu ai nicio problemă cu cartela SIM, atunci problema ar putea fi smartphone-ul tău Samsung Galaxy S7 Edge şi poţi să încerci să readuci dispozitivul la setările din fabrică (doar că trebuie să îţi faci întâi un back-up de date, pentru că se vor şterge toate automat din telefon).

noobz.ro

Comentarii