De Business

Punem punctul pe știi

Deconectata de la curent cu toate ca era cu facturile la zi

Subtitlu

luni, 16 ianuarie 2012, 19:52
3 MIN
 Deconectata de la curent cu toate ca era cu facturile la zi

 Modul de facturare a serviciilor oferite de E-ON, companie cu actionariat german, nemultumeste tot mai multi ieseni. Multe persoane se pling de faptul ca primesc facturi prea mari, multi dintre reclamanti spun ca le sint luate in calcul servicii din anii trecuti, care culmea sint achitate. La Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi, jumatate dintre reclamatiile depuse la adresa E-ON Romania sint pentru facturi eronate.

Problema grava a aglomeratiei

Mihaela este una dintre persoanele care desi si-a achitat facturile afirma ca a primit preaviz de debransare de la curent pe motiv ca factura pe luna iulie 2011 nu ar fi fost achiata. "Sint multe cazuri de consumatori printre care ma numar si eu, care desi am achitat facturile la energie electrica am primit preavize de deconectare pe motiv ca nu am achitat o anumita factura. Precizez ca dupa luni de zile primesc notificare ca nu am achitat o factura din iulie 2011 desi am dovada clara ca factura a fost achitata integral. Problemele au aparut se pare de la o preluare eronata a datelor in sistemul contabil“, arata ieseanca.  Ea a incercat sa rezolve problema la sediul E-ON de pe strada Agata Birsescu dar cozile interminabile de la ghisee si lipsa de personal au facut-o sa cedeze. "Am fost citeva zile la rind sa-mi rezolv problema, insa nu exista nicio posibilitate decit daca stai  la rind de la prima ora pina inchidere. Am luat numere de la un automat si in fiecare zi numarul de clienti care asteapta sa fie preluati este de peste 700  de oameni. Am avut doua numere luate si nu am reusit sa-mi rezolv problema asa ca am mers la BRD si am achitat 100 lei pentru factura inventata. Revoltator si umilitor este ca sute de oameni cu probleme de sanatate stau zilnic sa rezolve o problema inventata si mai rau este ca sint amenintati cu  niste taxe enorme de deconectare si reconectare. Nu e corect ca o firma atit de mare sa-si externalizeze toate serviciile si sa renunte la personalul propriu in defavoarea clientilor“, a adaugat Mihaela.

O varianta subtite cit un fir de ata

“Ziarul de Iasi” a solicitat un punct de vedere de la companie cu privire la cazul prezentat. Din lipsa de informatii suplimentare, E-ON nu a putut verifica si oferi explicatii in legatura cu factura de 100 de lei. "In aceasta perioada la Centrul de Relatii cu Clientii din municipiul Iasi se inregistreaza un numar crescut de solicitari ca urmare a notificarilor trimise clientilor aflati in situatia de a le fi sistate serviciile pentru neplata la termen a facturilor. Aceasta situatie s-a suprapus peste operatiunile derulate in mod obisnuit la Centrul de Relatii cu Clientii“, au raspuns oficialii E-ON. Aglomeratia de la sediul din Agata Birsescu nu este o problema de azi de ieri. Si in vara anului trecut puteau fi intilnite aceleeasi cozi ca si in prezent. Mai mult, “Ziarul de Iasi” a semnalat problema inca de la vremea respectiva prin intermediul mai multor articole.

Ce spun cifrele

La CJPC Iasi jumatate din reclamatiile primite anul trecut pe numele E-ON sint pentru facturi eronate. "In anul 2011 am avut la E-ON Gaz 63 de reclamatii din care 38 pentru facturi eronate. La E-ON Energie din numarul total de 157 de reclamatii, 64 au fost pentru facturi eronate. De la inceputul anului si pina in prezent avem trei reclamatii la E-ON Energie ce vizeaza facturi incorecte, aglomeratie la ghiseu si intreruperea furnizarii gazului“, a mentionat Daniel Piftor, comisar sef CJPC Iasi.

Comentarii