De Business

Punem punctul pe știi

Lasati fara cablu inainte de Revelion

miercuri, 04 ianuarie 2012, 19:17
3 MIN
 Lasati fara cablu inainte de Revelion

 O ieseanca acuza o firma de cablu TV ca a lasat-o fara semnal chiar inainte de Revelion. Femeia povesteste ca reprezentantii firmei au venit sa mute cablurile si au lasat mai multi clienti decuplati. Ea spune ca in momentul in care a incercat sa vorbeasca cu reprezentantii companiei acestia i s-ar fi adresat intr-un mod jignitor. Oficialii firmei isi cer scuze pentru incidentul aparut si arata ca vor incerca sa-i ofere compensatii pentru neplacerile create. Pina ieri la inchiderea editiei problema femeii nu era inca rezolvata.

“Mi-a zis sa o las in pace”

Joia trecuta, pe 29 decembrie, Elena Popa a venit in redactia “Ziarului de Iasi” in incercarea de a gasi o solutie la problema sa. "Va rog sa ma ajutati pentru ca nu mai pot. Sint cu nervii la piamint. Pe linga faptul ca-i reclam de doua ori pe luna pentru ca-mi tot cade cablul astazi a fost prea de tot“, si-a inceput povestea doamna Elena. Ea povesteste ca in data de 29 decembrie citiva tehnicieni ai firmei de cablu UPC au realizat citeva modificari la pozitionarea cablurilor intr-un bloc din cartierul Tudor Vladimirescu, acolo unde ieseanca locuieste. "Au venit la 10 dimineata, au schimbat pozitia cablurilor, le-au lasat atirnate si au plecat. Efectiv ne-au lasat decuplati. Am incercat sa-l leg eu dar cind am pus mina m-am curentat un pic si atunci am zis ca nu fac o prostie mai mare si sa le las asa“, a mentionat ieseanca. A sunat la Bucuresti la Serviciul Clienti pentru a instiinta companie de situatia creata. "Am primit numarul de inregistrare a sesizarii 3875644. Am vorbit cu Andreea Barleanu care mi-a spus ca va trimite pe cineva a doua zi. Am insistat sa vina sa remedieze situatia in aceeasi zi in schimb ei mi-au spus sa astept“, continua firul povestii. Ea a mers si la UPC Iasi in speranta ca v-a rezolva mai repede problema, iar aici a avut parte de o noua surpriza neplacuta. "Nici macar nu au vrut sa stea de vorba cu mine. Ca daca am facut sesizare la Bucuresti sa astept de acolo raspuns. Am solicitat sa vorbesc cu un sef dar mi-au spus ca nu se lucreaza. Am intrebat daca nimeni nu lucreaza pe 30 decembrie in timp ce eu le platesc neglijenta, iar aceea doamna/domnisoara cu care am vorbit a inceput sa se rasteasca la mine ca ce ma bag eu in serviciile lor? Le spun eu cum sa lucreze? Numai nu mi-a spus ca la ce imi trebuie televizor. Mi-a zis sa o las in pace ca am enervat-o si ca ea nu poate lucra cu nervi. M-a jignit si m-a umilit de mi-au dat lacrimile. In ce hal am ajuns in tara noastra“, a adaugat Elena Popa.

Cum se apara oficialii UPC

Reprezentantii UPC arata ca solutionarea defectiunilor, conform contractului de servicii semnat cu clientii se realizeaza in doua zile lucratoare. "In data de 29 decembrie 2011 clienta a avut o interactiune cu reprezentantii UPC prin Call Center-ul nostru, sesizind nefunctionalitatea serviciilor noastre de telecomunicatii. Reprezentantul UPC de la Serviciul Relatii Clienti i-a comunicat clientei data de 30 decembrie ca fiind prima data disponibila pentru efectuarea interventiei la domiciliul acesteia, dar clienta nu a acceptat propunerea dorind programare in aceeasi zi. Conform procedurilor noastre interne, precum si clauzelor contractuale cu abonatul, intervalul de timp in care trebuie solutionata o problema de nefunctionalitate a serviciilor prin interventia tehnica la domiciliu este de 2 zile lucratoare. Conform Anexei 5 la contractul cadru cu abonatul, art. 1.2.8: «UPC garanteaza remedierea defectiunilor care i se datoreaza in cel mult 2 zile lucratoare»“, au mentionat oficialii UPC.  Pentru a nu risca sa ramina fara cablu TV in seara de revelion, ieseanca a apelat pe data de 30 decembrie, la o alta firma ce ofera servicii prin cablu, care in aceeasi zi a si facut racordurile necesare. „Am sa incetez contractul cu ei si am sa merg si la Protectia Consumatorului“, s-a aratat hotarita Elena Popa.

Comentarii