De Business

Punem punctul pe știi

Lasati opt zile fara telefon, cablu si internet de Romtelecom

miercuri, 12 octombrie 2011, 20:53
3 MIN
 Lasati opt zile fara telefon, cablu si internet de Romtelecom

 Romtelecom se joaca cu nervii clientilor sai. Doi soti din Iasi de 82 si 80 de ani au fost deconectati timp de opt zile de la serviciile de telefonie fixa, cablu TV si internet. Au incercat sa remedieze situatia prin intermediul rudelor, dar acestea din urma s-au lovit de politicile birocratice ale firmei. "Am vorbit cu sute de roboti la telefon“, sustine una dintre rude.

Situatia s-a remediat abia ieri dimineata dupa ce “Ziarul de Iasi” a solicitat un punct de vedere oficial de la Romtelecom Bucuresti cu privire la caz.

“Am vorbit la telefon cu sute de roboti”

Cintaretul de muzica populara Stefan Pintilie este "foc si para“ pe reprezentantii Romtelecom. "Este inadmisibil asa ceva. Pe data de 5 octombrie s-a intrerupt semnalul atit la telefonul fix, cit si la cablul TV si internet la fratele meu in casa. Am sunat eu personal in aceeasi zi la Romtelecom Bucuresti sa vedem ce s-a intimplat. Mi-au spus ca este o defectiune si ca in 48 de ore se va rezolva“, povesteste solistul.

Au trecut cele 48 de ore dar nu s-a schimbat nimic. El spune ca a revenit cu un nou telefon si i s-a dat de aceasta data termen de 72 de ore pentru rezolvarea problemei. "Am vorbit la telefon cu sute de roboti. Cind am dat de oameni la celalalt capat al firului am cerut sa mi se dea niste numere de telefon de la cineva din Iasi cu care sa vorbesc. Mi s-au dat doua numere de telefon la care nu raspunde nimeni“, a adaugat ieseanul de 66 de ani.

El spune ca a sunat si la Bacau unde reprezentantii Romtelecom i-au transmis ca este o defectine mai mare si ca sint necesare sapaturi pentru remedierea problemei. "Am asteptat sa vina sa sape marti pina in ora 18 ca asa au spus. Nu a venit nimeni. Am sunat din nou la ei si mi s-a transmis ca cel care trebuia sa vina este in spital isi face niste analize. Efectiv si-au batut joc. Fratele meu are 82 de ani, sotia sa 80. Sint oameni in virsta. Nu pot da un telefon la salvare daca se intimpla ceva, nu pot sa urmareasca o stire. Este inadmisibil“, a punctat Pintile.

Pozitia companiei Romtelecom

Ieri dimineata la ora 8 situatia era neschimbata astfel ca la ora 11 “Ziarul de Iasi” a informat compania de la Bucuresti cu privire la situatie si a solicitat un punct de vedere oficial. "In cazul semnalat de dumneavoastra, compania a avut de remediat doua deranjamente cauzate de factori independenti de Romtelecom, care au implicat lucrari complexe. In cursul diminetii de astazi aceste lucrari au fost finalizate, astfel ca, la ora 12 serviciile abonatului erau restabilite si functionale, lucru confirmat si de client“, au precizat reprezentantii Romtelecom in raspunsul lor.

Contactat telefonic pentru a  confirma situatia Pintilie s-a aratat si mai indignat. "Niste nesimtiti. Au venit dimineata s-au bagat pe la subsol au stat o ora si ceva si au rezolvat totul. Nu au facut nicio sapatura cum mi-au spus mie toata saptamina la telefon. A fost o interventie simpla la panou. Si-au batut joc de niste oameni timp de opt zile. Sa le fie rusine“, a criticat ieseanul care a depus o plingere si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Conusmatorului (CJPC) Iasi. "Cunoastem cazul si este in curs de solutionare. Asteptam pozitia reprezentantilor Romtelecom“, a sustinut Daniel Piftor, comisar sef CJPC Iasi.

Comentarii