De Business

Punem punctul pe știi

Open Service, amendata de Protectia Consumatorului

luni, 04 august 2008, 20:06
2 MIN
 Open Service, amendata de Protectia Consumatorului

Open Service a fost trasa de mineca de inspectorii de la Protectia Consumatorului. Dupa cum sustine conducerea institutiei de control, dealer-ul auto se face vinovat de faptul ca a nu i-a eliberat unui iesean cartea de identitate a unui autoturism Skoda timp de peste doua luni si jumatate.

"Pe 18 aprilie mi-a fost predata o Skoda Octavia Trend achizitionata in leasing cu suma totala de 18.600 euro, pentru care am platit un avans de 5.500 euro. Desi cartea de identitate trebuia sa fie livrata odata cu predarea masinii, eu am intrat in posesia ei abia saptamina trecuta. Din acest motiv, eu nu mi-am putut inmatricula masina si nu am putut sa o folosesc in acest interval", a declarat Dragos Petru Puiu. Acesta a precizat ca a incercat de mai multe ori sa ia legatura cu reprezentantii Open Service pentru a primi o explicatie in legatura cu motivul intirzierii documentului. "Mi-au spus tot felul de lucruri. Unul dintre ele este ca n-au putut sa faca actele pentru ca nu au stiut ce sa treaca in dreptul nivelului emisiilor de noxe. Dar asta nu e treaba mea", a comentat Puiu.

Reclamatia ieseanului a fost considerata intemeiata de inspectorii de la Protectia Consumatorului, motiv din care compania a fost sanctionata contraventional in cursul zilei de ieri cu 1.000 lei. "Conform contractului, la momentul vinzarii produsului, adica a masinii in cazul de fata, trebuia predata catre client cartea de identitate a masinii. Amenda aplicata este in conformitate cu articolul 20, alineatul 4 din Ordonanta de Guvern 21/1992 (n.r. – privind protectia consumatorilor)", a precizat inspectorul-sef Valerian Salavastru de la Inspectoratul Regional pentru Protectia Consumatorului.

De cealalta parte, oficialii Open Service sustin ca o parte din responsabilitate revine altor autoritati sau institutii. "Trebuie spus ca acest lucru nu s-a intimplat din vina Open Service, ci din motive obiective. Sint lucruri care nu depind numai de noi, ci si de Porsche Romania sau RAR (n.r. – Registrul Auto Roman). Din pacate, se ajunge si la astfel de situatii pe care incercam insa sa le eliminam. Vrem ca si pina acum sa raminem in relatia cu clientii nu furnizori de servicii, ci parteneri", a specificat Claudiu Iacob, directorul general al Complex Open Service.

Comentarii