De Business

Punem punctul pe știi

RCS-RDS le da clientilor cablu si internet cu portia

vineri, 16 decembrie 2011, 20:51
3 MIN
 RCS-RDS le da clientilor cablu si internet cu portia

 RCS-RDS se joaca cu nervii clientilor sai. Iesenii din mai multe zone ale orasului s-au plins ca in aceasta saptamina au avut parte de intreruperi dese ale serviciilor oferite de companie. De duminica seara si pina miercuri clientii au primit internet cu portia. Nici la televizor nu s-au prea putut uita deoarece programele erau adesea intrerupte astfel ca multi si-au adus aminte cum era pe vreamea lui Ceausescu cind deschideau televizorul si vedeau doar „purici“. La Protectia Consumatorului s-au adunat in acest an in jur de 200 de reclamatii, iar 9 dintre acestea au fost depuse in aceasta luna. Reprezentantii companiei au refuzat sa comenteze situatia.

“Luni ba mergea, ba nu”

Eleodor Giuroiu locuieste intr-un imobil situat pe Soseaua Nationala. Incepind de duminica seara de la ora 22 a inceput sa aiba probleme cu cablul TV. „Duminica seara nu am avut cablu. Luni ba mergea, ba nu. Am incercat sa vorbesc cu cineva de la ei dar n-ai cu cine. Nu-mi convine deloc atita timp cit le platesc un abonament lunar la timp“, s-a arata deranjat ieseanul. Dupa citeva telefoane date a reusit sa vorbeasca cu cineva din cadrul companiei care i-a transmis ca se efectueaza lucrari la serverul companiei. „Pe mine nu ma intereseaza. Sa lucreze noaptea, nu in mijlocul zilei. Eu am platit pentru serviciile lor. Tot tronsonul de pe Soseau Nationala a avut probleme cu cablul si internetul. Ca sa nu mai spun ca au scos Antena 2 din grila de programe si mi-au spus ca daca vreau postul sa-mi iau programul digital“, a adaugat Giuroiu.

“Primeam internet cu portia”

Nu doar in cartierul Cantemir au fost probleme. Si in Tatarasi unii clienti RCS-RDS au avut probleme cu semnalul. “De marti noapte pina miercuri la ora 17,30 nu am avut nici internet si nici cablu. Apoi am avut internet dar mergea numai pe anumite aplicatii si se intrerupea frecvent. Primeam internet cu portia. Am incercat sa sunam dar erau probleme cu tonul la telefon. Plus ca noi am semnat contractul cu un pachet intreg de telefonie fixa, mobila, cablu TV si internet la pretul de 49 de lei, iar acum costa 60-63 de lei. Sintem tare dezamagiti de serviciile lor“, a sustinut Oana Lavinia ce locuieste in cartierul Tatarasi. Odata cu interuperea semnalului pe site-urile de socializare au inceput sa fie postate nemultumirile iesenilor. „Au venit sarbatorile la RCS RDS si surprizele pentru clienti nu intirzie sa apara: azi-noapte (n.r-marti), de la 12 pina dimineata nu a functionat nici cablul TV, nici internetul in cel putin 3 cartiere, fara vreun anunt prealabil. Normal…surpriza e surpriza“, sustinea Camelia pe Facebook.

Fara raspuns

Reporterii “Ziarului de Iasi” au solicitat un punct de vedere companiei inca de miercuri cu privire la neregulile semnalate de ieseni dar acestia nu au prezentat niciun punct de vedere pina ieri seara. Intreruperile dese de semnal se pot datora in mare parte faptului ca RCS-RDS se muta intr-un sediu nou din zona Bucsinescu. La Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi au fost depuse anul acesta 197 de reclamatii. Printre cele mai multe nereguli semnalate de ieseni s-au numarat serviciu nefunctional, intreruperea semnalului, refuzul de reziliere a contractelor, deconectare abuziva desi s-au platit facturile si neprimirea facturilor.

Comentarii