Termica roaga vechii clienti sa se rebranseze

joi, 11 ianuarie 2001, 00:00
1 MIN
 Termica roaga vechii clienti sa se rebranseze

In ciuda erforturilor noului cabinet Nastase de a-i convinge pe cei care si-au scos caloriferele din apartamente sa se rebranseze la sistemul de termoficare, pina la aceasta data doar doua familii din municipiul Botosani au aplelat la serviciile societatii comerciale Termica. Reprezentantii Termica i-au contactat telefonic pe toti cei care la inceputul acestei ierni au solicitat deconectarea de la reteua de incalzire centralizata, insa aproape toti au raspuns negativ.
"In cele mai multe cazuri, familiile care au cerut debransarea au parasit localitatea, fie au plecat in alta parte, fie s-au retras la tara, de aceea nu mai sint interesati sa aiba caldura in apartamente", a declarat seful Biroului relatii cu publicul din cadrul Termica, Nicolina Chirila. La inceputul sezonului rece au fost debransate de la sistemul de termoficare aproximativ 800 de apartamente, din care doar 260 pe motiv de imposibilitate de plata a intretinerii, restul montindu-si centrale termice de scara sau de apartament. In cazul rebransarii, Termica nu percepe nici o taxa de reconectare si nici nu impune plata datoriilor restante sau semnarea unui grafic de esalonare a datoriilor vechi. Producatorul de agent termic considera ca rebransarea este un act de vointa unilateral, reincalzirea apartamentelor urmind a se produce doar in baza unei cereri semnate de proprietarul apartamentului. Campania de rebransare este destinata familiilor ale caror venituri sint mai mici de un milion de lei pe fiecare membru de familie, care pe perioada iernii pot beneficia de ajutoare banesti pentru plata energiei termice. (Cristian LUPASCU)

Comentarii