Seiful.ro, primul „curs online” pentru spargatori profesionisti, pune la bataie premii de 2.000 euro

luni, 18 ianuarie 2010, 19:12
2 MIN
 Seiful.ro, primul „curs online” pentru spargatori profesionisti, pune la bataie premii de 2.000 euro

Userii care intra in competitie pot castiga premii precum console Xbox 360 si Nintendo Wii, DVD-uri cu filme din toate genurile sau marele premiu de 2.000 de euro care se afla in Super Seif.

Dezvoltat de echipa de jocuri a MediaPro Interactiv, Seiful.ro este un joc multiplayer, dedicat pasionatilor de jocuri online si de limba romana si combina elemente de Scrabble, Monopoly si Quiz.

Pentru prima data, seifurile nu se sparg nici cu ranga, nici cu exploziv, ci numai daca userii formeaza contra timp cuvinte cu 12 litere care li se pun la dispozitie in mod aleatoriu, in curse de 100, 150 sau 200 de metri. Castigatorul fiecarei curse va primi o litera care il va ajuta la descoperirea parolei cu care poate sparge singurele seifuri fara paznici: Nautilius, Titanium, Al Capone si Super Seiful.

Asa cum se intampla si in realitate, spargerea unui seif necesita perseverenta, intrucat Super Seiful nu poate fi spart decat dupa spargerea repetata a seifurilor celorlalte.

Parte a unei serii de jocuri multiplayer dezvoltate de MediaPro Interactiv, din care fac parte si Trivia, Robiju, Astrosmash si Sportoquiz, Seiful.ro dezvolta si prima comunitate romaneasca de "hoti virtuali", care au posibilitatea sa interactioneze unii cu altii in cadrul jocului, prin intermediul chat-ului. Userii sunt instruiti live de o moderatoare pe care o pot vedea in timp real in fereastra de chat.

"Seiful.ro este un joc pe care l-am dezvoltat in decursul a doi ani de zile. Ne-am propus sa iesim din tiparele celorlalte jocuri romanesti si sa aducem valoare timpului petrecut in fata calculatorului de catre utilizator. Seiful.ro poate fi jucat in aceeasi masura de utilizatori care intra doar in pauza de masa, cat si de persoane care isi petrec mai mult timp pe internet", afirma Cosmin Pachiu, Manager al diviziei Games din cadrul MediaPro Interactiv. (Mediafax)

Comentarii