De Business

Punem punctul pe știi

6 strategii de marketing digital de urmărit în 2023 (P)

miercuri, 26 octombrie 2022, 11:08
4 MIN
 6 strategii de marketing digital de urmărit în 2023 (P)

Marketingul digital reprezintă crearea și distribuirea de conținut pe diferite canale media digitale: site-uri web, landing page-uri, rețele sociale, publicitate prin e-mail și aplicații mobile.

Acesta se referă inclusiv promovarea conținutului utilizând o serie de strategii pe canale digitale plătite sau deținute, inclusiv SEO, SEM, PPC, distribuția de conținut, postări pe rețele sociale și multe altele. În ultimii ani, această metodă din ce în ce mai populară de publicitate a devenit o parte importantă a planului de marketing al oricărei companii, fie că sunt mari sau mici, locale sau internaționale. 

Mai departe, poți afla 6 ​​strategii de marketing digital, pe care merită să le urmărești în 2023.

1. Agenția de marketing digital va fi cheia succesului

Există o serie de tendințe care vor afecta marketingul digital în următorii ani, iar cele mai multe dintre ele gravitează în jurul agențiilor de marketing online, care ajută la promovarea afacerilor.

Pe măsură ce tot mai multe branduri apelează la agenții de marketing online, vom remarca influența sporită a acestor companii, pentru afaceri de toate mărimile.

Cu alte cuvinte, agențiile de marketing online ar putea foarte bine să devină în curând o parte esențială a paletei de instrumente indispensabile fiecărui brand – indiferent cât de mari sau mici ar fi acestea. Această tendință va crește cu siguranță în popularitate. Media digitală este în creștere rapidă, ceea ce înseamnă că marketingul online va crește odată cu ea. 

2. Marketingul performanței va crește

În 2023, marketingul online își va continua evoluția, departe de implicare și către plata bazată pe performanță. Pe măsură ce platforme precum Facebook, Google, Twitter și Pinterest devin mai puțin eficiente în a genera conversii, companiile vor căuta din ce în ce mai mult platforme alternative care pot genera venituri.

Și multe branduri se îndreaptă deja către rețele de marketing de performanță (PMN) cum sunt MediaMath și The Trade Desk – PMN-uri care cumpără media în numele clienților, urmărind rezultate mai degrabă decât simple impresii. Această creștere se va accelera, fără îndoială, în următorii ani, pe măsură ce tot mai mulți promoteri digitali adoptă abordarea PMN-urilor bazată pe date, pentru cumpărarea de reclame.

3. Platformele de mesagerie în timp real vor deveni hub-uri de date

Clienții doresc ca mesajele, preocupările și întrebările lor să fie abordate imediat ce sunt postate. De aceea, platformele de mesagerie în timp real cresc în popularitate și devin instrumente din ce în ce mai importante pentru agențiile de marketing online.

Pe măsură ce aceste platforme se maturizează, vor oferi mai multe funcții care vor permite brandurilor să valorifice datele clienților. Cele mai bune dintre acestea vor putea acționa ca hub de date personalizate pentru inițiativele de marketing digital.

4. Va fi mai multă creativitate în abordările de marketing

Pentru a ieși în evidență, brandurile online vor trebui să demonstreze un pic de personalitate în timp ce își comercializează produsele și serviciile. Aceasta înseamnă că agențiile de marketing online vor fi nevoite să gândească în afara metodelor tradiționale de publicitate. În loc să folosiți panouri publicitare sau reclame TV, postările din Social Media pot deveni virale și ajung la un public mult mai potrivit, bine targetat. Postările promovate cu ajutorul Google Ads Romania își demonstrează eficacitatea atunci când au un conținut atractiv, valoros și unic. 

Companiile se pot concentra pe crearea de conținut pe care oamenii îl pot împărtăși cu ușurință pe rețelele sociale. Concluzia: dacă vrei ca brandul tău să iasă în evidență în 2023, va trebui să fii mai creativ.

5. Marketingul prin influenceri va crește la 16,4 miliarde USD până în 2023

Specialiștii în marketing știu că marketingul pe rețelele sociale se schimbă, și în curând se va schimba și marketingul online. Peste 16 miliarde de dolari vor fi cheltuiți pentru programele de marketing impuse de influenceri, până în 2023.

Agențiile digitale  și influencerii își focusează acum atenția de la implicarea pură la strategiile centrate pe conversie.

Cele mai performante agenții de marketing digital vor fi cele care vor suda încrederea între clienți și mărci, prin transparență și autenticitate.

6. Puterea Big Data va continua să crească

Dependența noastră de big data este pe cât de inevitabilă, pe atât de transformatoare. De aceea, companiile vor continua să devină mai implicate în ceea ce privește colectarea și analizarea informațiilor. Integrarea acestora în campaniile lor de marketing digital va duce la bazarea pe informații detaliate a demersurilor decizionale.

O agenție de marketing online cu experiență, așa cum este agenția re7consulting.ro,  poate ajuta diferite branduri și afaceri să dezvolte strategii care să folosească tehnologiile actuale de marketing și cele mai noi strategii în domeniu, pe care le va impune 2023.

Comentarii