Retailul clasic se schimbă, iar giganţii din domeniu trebuie să ţină pasul, să se adapteze din mers. Exact asta face şi Carrefour – care a anunţat mii de concedieri voluntare în Franţa, dar şi închiderea mai multor magazine. Dar ce e interesant, abia acum urmează: francezii vor să investească în online aproape 3 miliarde de euro. Carrefour încearcă să se poziţioneze drept un rival al lui Amazon, asta e clar. Dar scopul amândurora este acelaşi: luptă pentru a câştiga tot mai mulţi clienţi.
Carrefour, însă, vrea să urce în trenul comerţului online şi a anunţat că va investi în acest domeniu 2,8 miliarde de euro. Prin această strategie, retailerul vrea să ajungă în Franţa la o cotă de piaţă de 20 de procente din vânzărilor online. Un prim pas a fost deja făcut: francezii au cumpărat cu 79 de milioane de euro participaţii de 17% la retailerul online de modă Showroomprive.com.
Carrefour întră în bătălia digitală, acolo unde monopolul e deţinut acum de Amazon.
Aflați amănunte de pe digi24.ro.