De Business

Punem punctul pe știi

Carrefour schimbă strategia. Încearcă să se poziţioneze drept un rival al lui Amazon

miercuri, 24 ianuarie 2018, 20:35
1 MIN
 Carrefour schimbă strategia. Încearcă să se poziţioneze drept un rival al lui Amazon

Retailul clasic se schimbă, iar giganţii din domeniu trebuie să ţină pasul, să se adapteze din mers. Exact asta face şi Carrefour – care a anunţat mii de concedieri voluntare în Franţa, dar şi închiderea mai multor magazine. Dar ce e interesant, abia acum urmează: francezii vor să investească în online aproape 3 miliarde de euro. Carrefour încearcă să se poziţioneze drept un rival al lui Amazon, asta e clar. Dar scopul amândurora este acelaşi: luptă pentru a câştiga tot mai mulţi clienţi.

Carrefour, însă, vrea să urce în trenul comerţului online şi a anunţat că va investi în acest domeniu 2,8 miliarde de euro. Prin această strategie, retailerul vrea să ajungă în Franţa la o cotă de piaţă de 20 de procente din vânzărilor online. Un prim pas a fost deja făcut: francezii au cumpărat cu 79 de milioane de euro participaţii de 17% la retailerul online de modă Showroomprive.com.

Carrefour întră în bătălia digitală, acolo unde monopolul e deţinut acum de Amazon.

Aflați amănunte de pe digi24.ro.

Comentarii