De Business

Punem punctul pe știi

Tesco şi Carrefour au format o alianţă strategică pe termen lung

luni, 06 august 2018, 09:52
1 MIN
 Tesco şi Carrefour au format o alianţă strategică pe termen lung

Tesco şi Carrefour au confirmat luni că au format o alianţă strategică pe termen lung pentru a se folosi de puterea lor de achiziţie în negocierile cu furnizorii şi a reduce în acest fel preţurile.

Cu vânzări combinate în valoare de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul Tesco şi Carrefour are rolul să asigure preţuri mai bune din partea Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone şi alţi furnizori, care să îmbunătăţească competitivitatea grupului britanic şi a celui francez.

Tesco şi Carrefour au precizat că parteneriatul lor, care va fi coordonat prin intermediul unui plan pe termen de trei ani, va intra în vigoare în octombrie.

digi24.ro

Comentarii