Metroul din Cluj va costa aproape un miliard de euro. Va fi plătit şi de ieşeni?
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Metroul din Cluj va costa aproape un miliard de euro. Va fi plătit şi de ieşeni?

GALERIE
metrou cluj
  • metrou cluj
- +

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a anunţat miercuri că studiul de prefezabilitate pentru proiectul metroului din oraş este gata şi că el urmează să fie dezbătut în proxima şedinţă a Consiliului local, transmite Agerpres.

„Studiul de prefezabilitate pentru metrou e gata, va urma să fie aprobat şi de comuna Floreşti şi înaintat Guvernului. Dezvoltarea zonei metropolitane este foarte importantă din punct de vedere al metroului şi trenului metropolitan. Sunt 70.000 de maşini pe ruta Floreşti-Cluj în 24 de ore. Metroul va avea o lungime de 14,4 km, 14 staţii, iar costurile sunt de 986 de milioane de euro. Durata de implementare va fi de aproape 11 ani”, a declarat Emil Boc într-o conferință de presă.

Studiul de prefezabilitate este primul pas birocratic înainte de începerea efectivă a proiectului și depunerea lui pentru o eventuală finanțare europeană.

Reamintim că Guvernul Orban a promis sprijin financiar de la bugetul de stat pentru investiţia din Cluj, practic proiectul va fi plătit inclusiv din taxele ieşenilor.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Amintiri

Cătălin ONOFREI

Amintiri

Ultimele zile ale comunismului.

Filmuletul zilei

opinii

Românitate absolută

Codrin Liviu CUȚITARU

Românitate absolută

Nu se mai putea sta în incinta clocotitoare! În frunte cu rectorul şi cu drapelul naţional, intonând, marţial, cântecul „Noi suntem români”, participanţii, încolonaţi militar, au ieşit vehement pe coridoare şi ulterior în stradă...

Moldova şi transportul durabil în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (II)

George ŢURCĂNAŞU

Moldova şi transportul durabil în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (II)

Nu poţi fluiera o simfonie, este nevoie de o orchestră

Bogdan ILIESCU

Nu poţi fluiera o simfonie, este nevoie de o orchestră

„It is the long history of humankind (and animal kind, too) that those who learned to collaborate and improvise most effectively have prevailed.”/ „Este învăţătura istoriei îndelungate a omului (şi a animalelor, de asemenea) că cei care au învăţat să colaboreze şi să improvizeze cel mai eficient au triumfat.” - Charles Darwin

pulspulspuls

Lovitură de Palat ratată de Peni Hill şi Electrician: au tras, dar mingea n-a ajuns la poartă

Lovitură de Palat ratată de Peni Hill şi Electrician: au tras, dar mingea n-a ajuns la poartă

Fiţi atenţi aicea, stimaţi telespectatori, cam cum se pune problema şi şmenul între conţilierii partidoiului ieşean, când e vorba de votat au ba în calitate de vice al premarelui pe omul buhaiului şantajist Ghihocel, cel pus pe liste de dipotatul deştept Grămadă în urma unui şantaj, aşa cum se aude prin piaţă la Alexandru, ba chiar şi pe la Nicolina (unii zic chiar că şi pe la piaţa de cornute de la Podu Iloaiei, lunea dimineaţă)! 

Caricatura zilei

Moldova: ”Avem autostradă, doar că-i la Bacău”

Editia PDF

Bancul zilei

O ambulanta goneste pe strazi si, la o intersectie rastoarna si accidenteaza un pieton. Soferul coboara imediat, ridica victima (...)

Linkuri

Alte ziare locale

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.