Cumpărăturile pe care le fac românii pe internet au determinat Poşta Română să achiziţioneze 180 de autoutilitare noi, pentru a putea face faţă volumului de colete. Reprezentanţii anunţă faptul că deja au semnat două contracte cu Renault Commercial Roumanie şi Ford România.
Prin urmare, mărirea parcului auto al Poştei Române se datorează comerţului electronic care ia amploare. Astfel, în urma contractelor pe care instituţia le-a semnat s-au achiziţionat 100 de autoutilitare de capacitate mică şi 80 de autoutilitare de capacitate medie, toate echipate cu motoare diesel, norma de poluare Euro 6. Acestea vor fi cumpărate în leasing financiar, care se va desfăşura pe o perioadă de 4 ani şi vor fi livrate, de cele două companii, în termen de 90 de zile de la data semnării contractelor. O parte dintre aceste autoutilitare vor ajunge şi în judeţul Iaşi.
„Semnarea acestor contracte va avea un impact direct şi imediat în creşterea calităţii serviciilor oferite de Poşta Română şi, implicit, în creşterea veniturilor companiei. Vom eficientiza mult fluxul de trimiteri prin corelarea capacităţii autovehiculelor cu volumul lor, şi, nu în ultimul rând, vom reduce impactul pe mediu prin echiparea cu motoare mai puţin poluante“, a declarat Andrei Stănescu, directorul general al Poştei Române.