Elevi recrutati prin mica publicitate

luni, 10 mai 2004, 23:00
2 MIN
 Elevi recrutati prin mica publicitate

Scolile din municipiul Bacau la care parintii nu s-au ingramadit pina
acum sa isi inscrie copiii apeleaza la metode neobisnuite de a
recruta elevi. Conducerea Scolii „Ion Creanga”, din zona Mioritei,
s-a vazut nevoita sa plateasca bani grei pe publicitate pentru a-si
face cunoscuta oferta educationala si a aduce parintii la inscriere.
„Publicitatea a fost facuta pentru a ne face cunoscuta scoala si a
completa numarul de locuri ramase inca libere. Noi am propus sa
infiintam in acest an patru case si mai avem neocupate inca 10 la
suta din locuri, pe care trebuie sa le completam pina la 1 iunie”,
ne-a declarat Dorina Raileanu, directorul adjunct la Scoala „Ion
Creanga” din Bacau. Prin intermediul unei reclame din presa
locala, Scoala „Creanga” aduce la cunostinta bacauanilor ca face
inscrieri pentru clasa intii pina la data de 1 iunie, la sediul scolii.
Ca sa atraga parintii, managerii scolii au considerat ca oferta
educationala este cel mai important argument: cursurile sint
sustinute de invatatori cu gradul didactic I, iar alternativa propusa
parintilor ocupati este „scoala dupa scoala”. Ca reclama sa fie
completa, parintii sint „ademeniti” cu disciplinele optionale pentru
cei mici, iar baza materiala, aceeasi ca in toate scolile, ocupa, si
ea, un spatiu consistent.
Termenul de inscriere a copiilor din clasa intii expira la sfirsitul
lunii mai, iar unitatile de invatamint care nu au completat inca
numarul de locuri propus spre infiintare sint nevoite sa iasa intr-un
fel din anonimat. Cu excetia scolilor din centru, la care parintii s-au
ingramadit sa-si inscrie copiii si si-au completat numarul de locuri,
scolile de cartier sint in situatia scolii „Creanga”. Pe ultima suta de
metri, directorii si invatatorii se vad nevoiti sa alerge din poarta-n
poarta, pe la gradinite, ca sa aducpa bobocii in bancile scolii pe
care le reprezinta. (Costinela BREAHNA)

Comentarii