Inca o afacere a tipografiei "TIPO Erypan"

marți, 27 noiembrie 2001, 00:00
2 MIN
 Inca o afacere a tipografiei "TIPO Erypan"

Afacerea buletinelor de vot in care a fost implicat fostul prefect al judetului, Alexandru Simionovici si tipografia "TIPO Erypan" nu a fost pur intimplatoare. Cercetarile penale efectuate in acest caz de procurorii Parchetului de pe linga Curtea de Apel Suceava au scos in evidenta ca intre fostul prefect si tipografie a mai fost vorba de inca o afacere. Astfel, in aceeasi campanie a alegerilor locale din 2000, TIPO Erypan a realizat si o comanda de postere electorale pentru candidatul la functia de primar al municipiului Botosani din partea PNTcd. Posterele, realizate intr-un tiraj de citeva mii de exemplare, au fost realizate color si au costat atunci 25 de milioane de lei. "Posterele au fost realizate pentru Cornel Enache, candidatul de atunci la functia de primar, dar contravaloarea contractului a achitat-o Alexandru Simionovici", a recunoscut Sorin Honceriu, unul dintre actionarii de la tipografia "TIPO Erypan".
Totusi, trebuie spus ca in calitatea sa de atunci, de presedinte al organizatiei judetene a PNTcd, fostul prefect era abilitat sa incheie astfel de contracte. Afacerea de atunci demonstreaza insa un alt lucru si anume ca fostul prefect nu a ales intimplator aceasta tipografie pentru realizarea buletinelor de vot, multumit poate si de calitatea posterelor. Un alt lucru care scoate in evidenta ca afacerea buletinelor de vot a reprezentat totusi "calul de bataie" pentru tipografia "TIPO Erypan" il reprezinta bilantul contabil de la finele anului trecut cind, dupa realizarea buletinelor de vot pentru alegerile locale, care au insemnat peste 3 miliarde de lei de la bugetul de stat, societea in cauza a inregistrat o cifra de afaceri de 4,5 miliarde de lei si un profit de 3,1 miliarde lei. (Sebastian GHEORGHIU)

Comentarii