Grade mai multe, dar nu la alcool

vineri, 02 noiembrie 2001, 00:00
3 MIN
 Grade mai multe, dar nu la alcool

Dupa ce le-a urat "bun venit", Valter Popescu, directorul ENET, le-a transmis proaspetilor sai subordonati de la punctele termice sa lase deoparte mentalitatea de regie, paguboasa pentru o societate comerciala care se respecta. El a spus va incerca totusi sa nu creeze impresia ca cei care sint proaspat transferati au fost cumva nedoriti. "Noi nu vrem sa-i dezamagim pe cetateni, indiferent daca au sau nu dreptate. Nu vrem sa stricam imaginea ENET, pentru ca avem un alt punct de vedere – o societate traieste prin clientii sai. Daca este sa ne raportam la managementul de tip american, un client nesatisfacut atrage dupa sine alti 25 la fel. Comportamentul unora de a trata consumatorii de pe pozitii de monopol sau cu nepasare si indolenta, nu are ce cauta la noi", a accentuat Valter Popescu, care s-a referit inclusiv la preferintele "bahice" reclamate de unii locatari. Directorul ENET a promis totusi sa trateze cu rezerva de rigoare sesizarile de acest tip, chiar daca a admis ca intotdeauna "vor mai exista uscaturi".
In vizor, punctele termice
Conducerea ENET a anticipat o preocupare deosebita pentru activitatea de distributie a energiei termice. "Vom da o mare atentie acestui sector, atit din punct de vedere tehnologic, cit si al eficientei umane. Am preluat aceasta activitate, spre surprinderea noastra, cu pierderi. Vom lucra in lunile urmatoare la eficientizarea ei, pentru ca noi nu punem prea mult pret pe cifre", a afirmat directorul Valter Popescu, care, in plus, a insistat pe imaginea adesea jalnica a punctelor termice. In aceasta ultima privinta, aceeasi opinie a fost impartasita de viceprimarul Dan Radovici, membru in Consiliul de Administratie al ENET. "Acest nou departament va trebui sa coboare cu picioarele pe pamint. Oamenii vor sa se debranseze intr-o veselie si nu din alt motiv decit cel al serviciilor proaste. De aceea, o data cu transferul Termoficarii, este necesar un salt calitativ astfel incit cetatenilor respectivi sa le para rau ca s-au debransat. In plus, trebuie spus ca punctele termice arata deplorabil. Vor trebui facute verificari si dezmembrate cocioabele anexate", a spus vicele Radovici, care si-ar dori chiar ca punctele termice sa devina "adevarate repere arhitecturale".
Nicolae Latcan, noul sef peste distributie
Cel care va conduce activitatea de distributie a energiei termice, activitate preluata acum de ENET, va fi nimeni altul decit fostul primar Nicolae Latcan, de mai bine de un an director comercial al CUP. Nominalizarea sa in functia de director al UDET (Unitatea de Distributie a Energiei Termice) a devenit oficiala odata cu prezenta sa la intilnirea de ieri a angajatilor de la fosta "Termoficare". Numarul angajatilor transferati prin protocol la ENET se ridica la 319, majoritatea dintre ei lucratori la cele citeva zeci de puncte termice din oras. Potrivit afirmatiilor directorului general Valter Popescu, toti acesti angajati isi vor mentine deocamdata aceleasi salarii pina la o viitoare renegociere, probabil in prima parte a anului urmator.
In alta ordine de idei, transferul la ENET nu inseamna neaparat o schimbare a mediului de lucru, nici in ceea ce-i priveste pe fostul personal TESA de la Termoficare, nici pe Nicolae Latcan, cel care de acum inainte va conduce serviciul. Explicatia este ca, in criza de spatii, ENET a cerut ajutorul gratuit al CUP care a dat curs solicitarii pentru o perioada nedeterminata. (Lidia GROSEI)

Comentarii