Neintelegeri de la facturile la apa

luni, 08 noiembrie 2010, 22:29
2 MIN
 Neintelegeri de la facturile la apa

Spre exemplu, locatarii unei scari de bloc de pe Aleea Calugareni sustin ca la sfarsitul saptamanii trecute au primit doua facturi pentru plata serviciilor de apa canal, respectiv de la Apa Grup si NovaApaServ. "Eu de obicei aveam de platit pentru aceste servicii in jur de 30 lei lunar acum conform acestor facturi am de achitat 46 de lei. Eu nu inteleg cum de am primit o factura de la NovaApaServ pentru ca nu am un contract semnat cu aceasta societate", a declarat Constantin Andone. Clientii spun ca vor solicita lamuriri de la angajatii operatorului de apa, in situatia in care au constatat anumite nereguli pe documentele primite. Spre exemplu, numarul de telefon de contact este acelasi pentru ambele societati, in contextul in care se presupune ca sunt doua entitati diferite.

Contactat, directorul NovaApaServ, Maricel Georgescu, care a detinut aceeasi functie si la Apa Grup, a mentionat ca este de fapt o neintelegere, iar clientii nu sunt pusi sa plateasca de doua ori serviciile asa cum considera ei. Directorul a explicat ca perioada de facturare incepe la jumatatea lunii, respectiv pe data de 15. Noul operator a intrat in functiune pe 1 octombrie astfel incat clientii au primit o factura de la Apa Grup pentru serviciile efectuate de pe 15 septembrie pana pe 1 octombrie, si una de la NovaApaServ pentru perioada ulterioara. "Clientii platesc acelasi volum de apa consumat, in niciun caz dublat. A fost prima luna de facturare si de aici s-a ajuns in aceasta situatie", a declarat Maricel Georgescu. Directorul a mai mentionat ca persoanele fizice nu au primit contracte, pentru ca sunt asteptate la casieriile operatorului de apa sa le studieze si sa le semneze.

Apa Grup a ramas cu recuperarea datoriilor

Agentii economici si institutiile publici au fost singurii clienti ai operatorului de apa care au primit contractele la sedii.

NovaApaServ se ocupa de la inceputul lunii trecute de livrarea serviciilor de apa canal preluand de la Apa Grup clientii si patrimoniul. Vechiul operator de apa are ca principala sarcina recuperarea datoriilor de la populatie, care au ajuns la 13 milioane de lei.

 

Sursa: Monitorul de Botosani

Comentarii