Pensiuni sucevene reclamate de turisti nemultumiti

marți, 06 ianuarie 2009, 20:25
2 MIN
 Pensiuni sucevene reclamate de turisti nemultumiti

Sucevenii nu s-au lasat purtati de spiritul sarbatorilor de iarna si au taxat fiecare neregula depistata cu ocazia cumparaturilor de Craciun si Anul Nou. Astfel, la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Suceava, a fost inregistrat un numar mare de reclamatii dintre cele mai diverse. Fie ca a fost vorba de calitatea produselor alimentare menite a ajunge pe masa traditionala de sarbatori, fie cadourile cumparate pentru cei dragi i-au nemultumit pe suceveni, reclamatiile s-au adunat in numar mare. 

In ceea ce priveste serviciile turistice de primire, cazare si alimentatie publica OJPC a inregistrat doua reclamatii ce vizeaza o pensiune din Sucevita si o pensiune agroturistica din Vatra Dornei.

"Un grup de turisti a reclamat calitatea necorespunzatoare a serviciilor oferite in cadrul pachetului turistic de Revelion, in special cele ce tin de calitatea alimentelor. Urmare a cercetarii reclamatiei, s-au identificat mai multe abateri de la legislatia privind protectia consumatorilor – nerespectarea conditiilor de depozitare stabilite de producatori, prezenta de alimente fara etichete cu elemente de identificare si fara documente de provenienta. Operatorul economic a fost sanctionat cu o amenda contraventionala in cuantum de 3.000 lei. In cazul pensiunii din Vatra Dornei reclamatia vizeaza servicii de cazare necorespunzatoare, lipsa dotarilor, a caldurii si a apei calde, neasigurarea linistii in intervalele de odihna, conditii igienice necorespunzatoare. Aceasta reclamatie urmeaza sa o cercetam in perioada imediat urmatoare. Ca o concluzie finala putem constata ca anul acesta am inregistrat mai putine reclamatii vizand serviciile turistice, fapt care nu poate decat sa ne bucure. Anul anterior, urmare a reclamatiilor primite in aceasta perioada, s-a luat chiar masura inchiderii temporare a doua unitati turistice, una din Gura Humorului si una din Campulung Moldovenesc. In acest an nu a fost cazul" a declarat Elena Oanea, inspector sef adjunct al OJPC Suceava.

In zilele libere din perioada sarbatorilor de iarna la OJPC Suceava s-a inregistrat un numar de 26 de reclamatii dintre cele mai diverse, vizand prestarile de servicii, bunurile alimentare si nealimentare. Au fost inregistrate 13 reclamatii cu privire la serviciile turistice si alimentatia publica, internet, servicii de taximetrie si contracte de credit. Alte noua reclamatii au vizat bunuri nealimentare – telefoane mobile, mobilier, incaltaminte si bijuterii – achizitionate in perioada sarbatorilor. In ceea ce priveste alimentele cumparate pentru masa traditionala de Craciun si Anul Nou, patru suceveni au sesizat diferite nereguli.

 

Sursa: Obiectiv de Suceava

Comentarii