De Business

Punem punctul pe știi

Iulius lansează un proiect de promovare regională destinat studenţilor

vineri, 23 martie 2018, 02:50
2 MIN
 Iulius lansează un proiect de promovare regională destinat studenţilor
Trei noi evenimente interactive dedicate studenţilor sunt demarate în cadrul programului „Iaşi, oraşul viitorului tău”, iniţiat de compania Iulius. Scopul acestuia este promovarea regională a oraşului, drept un centru al performanţei şi al oportunităţilor în carieră. „Ca urmare a unei întâlniri cu reprezentanţi ai 33 de organizaţii studenţeşti, de la toate universităţile din Iaşi, s-au materializat trei dintre propunerile pe care tinerii le-au identificat ca fiind utile în interacţionarea lor cu angajatorii. 

Astfel, astăzi, 23 martie, se va desfăşura primul eveniment YOUth Connect, al cărui scop este conectarea tinerilor cu subiecte de actualitate şi tendinţele globale de pe piaţa muncii, prin workshop-uri cu profesioniştii din domenii variate. Evenimentul se va desfăşura cu o frecvenţă lunară, iar prima ediţie va fi susţinută de compania Conduent, cu sediul în clădirea de birouri UBC 3”, au precizat reprezentanţii Iulius. Tot lunar se va organiza şi READY, o acţiune care îşi propune să faciliteze accesul studenţilor, în mod practic, la informaţiile necesare în pregătirea pentru primul lor loc de muncă. Astfel, marţi, 27 martie, participanţii vor afla de la specialiştii din cadrul companiei Capgemini, prezentă în clădirea de birouri UBC 3, cum să redacteze CV-ul, ce alte metode pot fi folosite în prezentare, cum pot face o impresie bună la interviu, dar şi ce implică procesul de recrutare al angajatorilor din Iaşi.  Cel de-al treilea eveniment, Săptămâna porţilor deschise la UBC, se va desfăşura în perioada 23 – 27 aprilie.

„Acţiunea are scopul de a le facilita studenţilor din Iaşi interacţiunea cu angajatorii, dar și de a experimenta locul de muncă, într-un sediu de companie. Totodată, pot identifica oportunităţile de angajare după finalizarea studiilor, dar şi de formare, prin intermediul internship-urilor şi al programelor derulate de companiile participante. În fiecare dintre cele cinci zile de desfăşurare a evenimentului, grupuri de aproximativ 20 de studenţi vor vizita companiile din cadrul UBC”, au mai precizat organizatorii. 

 

 

Comentarii