WhatsApp devine un hub comercial cu vitrine virtuale

vineri, 25 iunie 2021, 09:00
2 MIN
 WhatsApp devine un hub comercial cu vitrine virtuale

WhatsApp devine un hub comercial cu vitrine virtuale. Anunțul nu este o surpriză, având în vedere interesul în monetizarea platformei.

Facebook a dezvoltat încet, dar sigur, modalități de a monetiza investiția în WhatsApp. Astfel, a adăugat noi caracteristici pentru companii în ultimii ani. Facebook transformă platforma într-un centru de cumpărături. Modificarea va fi disponibilă în doar câteva țări, pentru început.

Facebook a introdus Shops în 2020 ca o modalitate de a transforma paginile Facebook și Instagram în vitrine digitale. Compania a remarcat la momentul respectiv că această funcție va ajunge până la urmă pe WhatsApp și Messenger.

De fapt, se pare că integrarea Shops cu WhatsApp se face printr-un buton proeminent în chat-uri care leagă platforma de magazinul unei companii. Funcția ar putea fi o caracteristică valoroasă pentru întreprinderile mici care se bazează pe WhatsApp pentru a realiza vânzări. Integrarea Shops ar putea duce la eficientizarea vânzărilor, permițând în același timp clienților conversații directe cu personalul magazinului.

Compania notează că pandemia a schimbat comportamentul de cumpărături al oamenilor, aceștia apelând și mai frecvent la achiziții online. Mai mult, potrivit Facebook„unul din trei cumpărători la nivel global afirmă că intenționează să petreacă mai puțin timp în magazinele fizice chiar și după ce pandemia s-a încheiat și aproape trei sferturi spun că primesc idei de cumpărături de pe Facebook, Instagram, Messenger sau WhatsApp”.

Aflați amănunte de pe noobz.ro.

Comentarii