De ce utilizam retelele de socializare?

joi, 13 octombrie 2011, 14:45
2 MIN
 De ce utilizam retelele de socializare?

Potrivit studiului, barbatii din Romania folosesc mult mai multe dispozitive tehnologice in fiecare zi si acceseaza mai multe retele de socializare pe zi, comparativ cu femeile.

De asemenea, mai mult de jumatate din respondentii de sex masculin au telefoane mobile, pe care le folosesc pentru a se conecta la internet si pentru a accesa diferite aplicatii. Totodata, potrivit studiului, 60% din respondentii de sex masculin cauta informatii utilitare pe internet. Barbatii nu numai ca sunt in cautare de stiri, dar le si comenteaza pe forumuri, mai mult decat femeile.

In ceea ce priveste accesarea retelelor de socializare, studiul arata ca peste o cincime din barbati interactioneaza social pe mai mult de o astfel de platforma. De asemenea, noua din 10 barbati folosesc motoare de cautare online si mai mult de un sfert dintre respondenti joaca jocuri online.

Platforma de partajare video YouTube este accesata de peste 50% din barbatii participantii la studiu, in fiecare zi.

Pe de alta parte, potrivit studiului, femeile acceseaza mai putine retele de socializare comparativ cu barbatii. Daca barbatii folosesc diversificarea retelelor de socializare pentru a stabili noi relatii, femeile fac acest lucru pentru a-si consolida relatiile pe care le au deja.

Circa 64% dintre femeile care au participat la studiu intra zilnic pe Facebook si peste 60% acceseaza zilnic un cont de e-mail personal.

Studiul mai indica faptul ca un procent mai mic de femei detin un telefon de ultima generatie, dar il folosesc mai mult decat barbatii ca sa intre pe Facebook. Noua din 10 femei intra pe Facebook pentru a relationa cu actualii prieteni, in timp ce opt din 10 o fac pentru a-si cauta vechi prieteni.

Studiul mai arata ca barbatii se duc pe retelele de socializare pentru noile oportunitati pe care le-ar putea identifica si pentru a-si pune in evidenta talentele. Totodata, barbatii isi fac mai multi prieteni noi pe retelele de socializare, comparativ cu femeile, si, de asemenea, incearca mai mult decat femeile sa se autopromoveze.

Potrivit aceluiasi studiu, pe retelele de socializare, femeile contribuie mai mult la continut, deoarece posteaza mai mult, dar barbatii contribuie la diversificarea continutului prin adaugarea de fotografii si videoclipuri.

Pe de alta parte, studiul a mai indicat faptul ca 55% din toti respondentii sunt fanii unei pagini de brand, pe retelele de socializare. Studiul a identificat faptul ca acestia sunt interesati de noile informatii publicate de brand, dar doresc in acelasi timp sa vada ce inovatii aduc brandurile.

Studiul a fost prezentat joi, la evenimentul Graffiti BBDO – The next 20 years, organizat cu ocazia implinirii a 20 de ani de la infiintarea agentiei. (Mediafax)

Comentarii