Un spot realizat de ieseni a batut recordul de audienta pe site-ul Youtube

duminică, 26 august 2007, 20:04
2 MIN
 Un spot realizat de ieseni a batut recordul de audienta pe site-ul Youtube

Opt tineri din Iasi au realizat, pe 21 august, un filmulet a carui menire era de a cistiga concursul de spoofuri, parodii, initat de IQads, un site specializat in advertising. Dupa un brainstorming indelungat, tinerii au ales sa parodieze cunoscuta reclama „Budweiser Wassap".

„Da, totul a pornit de la un concurs de spoofuri de pe IQads. Ne-am adunat cu totii si am incercat sa gasim cea mai buna idee. Asa a luat nastere «Budai Beer». Data limita pentru trimiterea sportului era 22 august. Cu o seara in urma, echipa Rofilco impreuna cu protagonistii au filmat spotul la Ezareni, la «mosia» lui Ciprian, patronul de la clubul Hand, de pe strada Arcu", povesteste Tudor Botezatu, asistent de productie la Rofilco Film Studio.

Timp de sase ore, cei cinci protagonisti ai spotului au filmat, intr-un cadru tipic romanesc – cu W.C.-ul in curte, buturuga si toporul de taiat lemne si petul de… „Budaibeer" – filmuletul care a avut, dupa doar 48 de ore, un succes neasteptat. Pe linga faptul ca acesta se afla deja in „top trei" la cele mai vizionate filme comice de pe site-ul http://www.youtube.com, spotul a fost preluat, a doua zi, si de site-ul www.hotnews.com, fiind postat pe pagina de deschidere.

„Vineri, am primit un telefon de la Andi Moisescu, realizatorul emisiunii Apropo TV. Ne-a invitat sa fim cei care vor deschide emisiunile de toamna, programate sa reinceapa in septembrie", ne spune Tudor Botezatu.

In distributia spotului care a „innebunit" o tara intreaga se numara Edy Fiuciuc, student la actorie la Cluj, Raluca Gavrilescu, director de creatie la Agentia "Pink" din Iasi, Andrei Stangaceanu, „freelancer", Bogdan Florescu, informatician, si Claudiu Florea, project manager la „Grapefruit".

Din echipa Rofilco Film Studio, producatorul spotului, fac parte Tudor Botezatu, Alexandru Condurache, art director, si Alexandru Toma, asistent de productie. „Concursul de pe IQads, pentru care am realizat spotul, a trecut deja pe locul II. Nu cred ca a mai existat asa ceva in Romania pina acum. Un spot care sa aiba, in doar 48 de ore, 30.000 de vizitatori este absolut fantastic",  spune, entuziasmat, Tudor Botezatu. 

Comentarii