Bataie pentru plata facturilor la apa

joi, 11 noiembrie 2010, 22:17
2 MIN
 Bataie pentru plata facturilor la apa

In primul rand oamenii s-au trezit acasa cu doua facturi pe doua societati diferite, Apa Grup si NovaApaServ, pentru serviciile prestate in ultima luna, iar unii clienti au reclamat ca au mai mult de platit decat de obicei. Vechiul operator, Apa Grup, a facturat de la 15 septembrie pana la 1 octombrie, iar noul operator, NovaApaServ, de la 1 pana la 15 octombrie.

Un al doilea aspect este legat de modul de plata al facturilor, oamenii fiind nevoiti sa stea la doua cozi pentru a achita serviciile. Obligati sa astepte de doua ori mai mult, pe tot parcursul zilei de ieri abonatii furiosi s-au certat cu incasatorii din cauza timpului pierdut inutil. Clientii sustineau ca, pe langa faptul ca au fost nevoiti sa suporte aglomeratia, nici nu au avut de la cine sa obtina lamuriri, incasatorii spunand ca nu au atributii in acest sens. "Este o aberatie ce se intampla. Dupa ce am stat 15 minute la o coada, am aflat ca trebuie sa mai stau cel putin tot atat la a doua coada", a declarat Constantin Agachi, client al operatorului de apa.

Angajatii societatilor spun ca acest lucru se intampla numai luna aceasta, iar la urmatoarea factura clientii nu vor mai pierde atat timp. Nu au putut explica insa de ce societatea nu s-a pregatit si nu a fost in stare sa faca un program de incasare pentru ambele unitati la acelasi ghiseu, in vremurile in care plata online a devenit o banalitate.

Un al treilea aspect este legat de contractul cu noul operator de apa. Conducerea NovaApaServ a informat ca persoanelor fizice li se vor inmana contractele pentru a le studia si a le semna la casieriile societatii, insa in fapt nu se intampla acest lucru, contractul nefiind probabil finalizat.

Oamenii nu stiu ca trebuie sa semneze un nou contract pentru ca nu sunt informati de angajatii societatii. Teoretic, tot potrivit conducerii operatorului de apa, agentii economici si institutiile publice au primit la sedii contractele. Clauzele contractuale sunt standard, iar negocierea se poate face doar teoretic, clientii avand posibilitatea doar sa semneze documentele.

Nu l-am putut contacta pe directorul NovaApaServ, Maricel Georgescu, pentru a explica situatia creata.

 

Sursa: Monitorul de Botosani

Comentarii