De Business

Punem punctul pe știi

Enel a trimis unui client o ofertă cu preț mai mare decât cel afișat pe site-ul companiei

joi, 09 septembrie 2021, 12:04
2 MIN
 Enel a trimis unui client o ofertă cu preț mai mare decât cel afișat pe site-ul companiei

Ofertele furnizorilor de energie electrică le impun românilor preţuri duble pe kilowat şi majorări de peste 30% ale abonamentelor zilnice, s-au plâns unii clienți. Unul dintre aceștia a primit o ofertă de contract cu 23% mai mare decât cea publicată în aplicația MyEnel.

„Preţul kilowatului este dublu, iar preţul abonamentului zilnic este mai mare cu peste 35%“, a scris unul dintre românii care a primit oferta furnizorului de energie electrică Enel. „Este pur şi simplu jaf!“, susţine acesta.

Întrucât contractul îi expiră pe 25 noiembrie 2021, bărbatul a primit o ofertă cu noile condiții economice, pentru abonamentul „Enel Fix Online“. Potrivit acesteia, preţul energiei electrice va fi majorat, începând din luna noiembrie, de la 0,244 lei/kWh la 0,500 lei/kWh (fără taxe și accize), în timp ce abonamentul zilnic este majorat de la 0,22 lei/zi la 0,35 lei/zi.

Noile preţuri vor intra în vigoare dacă, timp de o lună de la primirea ofertei, consumatorul nu notifică furnizorul că nu este de acord cu oferta şi că este dispus să renunţe la serviciile companiei.

Totuşi, oferta publică disponibilă în acest moment în cazul Enel este de 0,406 lei/kWh, potrivit aplicaţiei online folosite de către clienţi. O diferență de 23% între aceasta și cea propusă clientului Enel.

Contactaţi de Libertatea, reprezentanţii Enel justifică diferenţa dintre oferta de renegociere automată şi oferta publică prin faptul că furnizorul îşi asumă un risc mai mare pentru o ofertă ce intră în vigoare în luna noiembrie şi trebuie menţinută timp de un an, faţă de oferta publică, valabilă doar până la 30 septembrie.

Aflați amănunte de pe libertatea.ro.

Comentarii