De Business

Punem punctul pe știi

Advertorial

Mai este rentabil sa investesti timp si bani intr-un blog in 2020?

marți, 14 aprilie 2020, 05:32
3 MIN
 Mai este rentabil sa investesti timp si bani intr-un blog in 2020?

Contrar parerilor care sustin ca era lor a apus odata cu popularitatea din ce in ce mai mare a platformelor de continut media precum YouTube, Instagram sau, mai nou, TikTok, blogurile sunt, in 2020, poate mai importante ca oricand. Sau cel putin din punctul de vedere al expunerii de care se bucura in Google. Desigur, continutul video are avantaje incontestabile, insa multa lume inca prefera sa citeasca un articol de calitate si bine informat. In fapt, conform unui top realizat de Zelist, in Romania exista in momentul de fata peste 96.000 de bloguri, iar un numar semnificativ dintre acestea au un public fidel bine conturat, o autoritate de domeniu foarte buna si sute de mii de vizite in fiecare luna.

Un blog de calitate te poate ajuta din punct de vedere SEO

Google isi propune sa ofere utilizatorilor sai continut de cea mai buna calitate, mereu nou, relevant si care sa le raspunda nevoilor. Tocmai din acest motiv, motorul de cautare iubeste blogurile. Astfel ca, daca iti propui sa obtii pozitii de top in paginile cu rezultate ale cautarilor pe anumite cuvinte cheie si sa ai un trafic semnificativ, atunci trebuie sa iei neaparat in considerare crearea unei pagini de blog.

Acest aspect ne-a fost confirmat si de THC.ro, una dintre cele mai cunoscute companii de web hosting Romania. Cu cat realizezi mai multe articole, cu atat ai mai multe sanse sa obtii pozitii bune in Google pe subiecte pe care oamenii le cauta frecvent, insa pentru care nu au existat inca raspunsuri complete si complexe. Prin urmare, te vei bucura de un trafic mai mare, ceea ce inseamna ca din ce in ce mai multa lume va afla de brandul tau si vei incepe sa ai cresteri in vanzari. Desigur, in acest sens este necesar sa realizezi un research amanuntit, pentru a afla cum se cauta exact pe Google aceste subiecte, astfel incat sa-ti poti optimiza articolele in consecinta.

Astfel, blogul celor de la THC abordeaza atat subiecte ce tin de web hosting, cat si informatii furnizate de specialisti in e-commerce, SEO sau social media. Ceea ce este esential este sa-ti gasesti o nisa care ti se potriveste si sa furnizezi informatii unice si care pot sa ofere solutii la problemele vizitatorilor tai. Si nu uita sa oferi si posibilitatea de share direct pe social media, in special pe Facebook, platforma de socializare care devine, treptat, o palnie pentru articole din toate domeniile.  

Dar cum iti optimizezi blogul pentru motorul de cautare?

In primul rand, asa cum ai aflat deja, este necesar sa faci un research de cuvinte cheie pentru a sti exact pe ce expresii optimizezi fiecare articol in parte. Foloseste-le in titlul articolului, meta taguri, headinguri si in corpul textului, precum si pentru a-ti optimiza imaginile. De asemenea, include linkuri interne (catre alte articole de blog relevante sau categorii principale), precum si linkuri externe, catre surse de incredere, cel putin in cazul in care preiei anumite informatii din alte surse.

Poate parea complicat, dar cu timpul vei invata sa-ti optimizezi articolele natural, fara sa fortezi repetarea cuvintelor cheie.

 

Comentarii