De Business

Punem punctul pe știi

Ofertă bizară de la WizzAir pentru o familie din Iași. Să plece și să se întoarcă în aceeași zi

luni, 02 martie 2020, 02:50
2 MIN
 Ofertă bizară de la WizzAir pentru o familie din Iași. Să plece și să se întoarcă în aceeași zi

Surpriză totală pentru o familie din Iaşi care a achiziţionat bilete de avion de la WizzAir la Roma pentru data de 19 martie, iar pentru întoarcere pe 22 martie. Pe fondul reducerii frecvenţei zborurilor, compania le-a produs să plece pe 22 martie şi să se întoarcă în aceeaşi dată. Practic, în capitala Italiei se ajunge la 7,30, iar plecarea este programată la 8.00.

Extinderea coronavirusului în lume, în special în Italia, strică planurile de vacanţă ale ieşenilor. De frică, mulţi dintre cei care şi-au rezervat excursii în această ţară se gândesc să renunţe la ele, iar alţii au tăiat-o deja de pe lista preferinţelor. Drept urmare, datorită limitărilor impuse la nivel internaţional de către autorităţi, compania aeriană Wizz Air a anunţat recent că pe anumite rute către nordul Italiei, în perioada 11 martie – 2 aprilie 2020, frecvenţa zborurilor va fi redusă cu aproximativ 60% din capacitatea de zbor. Pasagerilor cu rezervări afectate de modificare li s-a oferit totuşi alternative de zbor pe alte rute, în cele mai apropiate date posibil, unele chiar bizare.

Aşa se face că o familie din Iaşi, care şi-a făcut rezervare pentru un city break în Roma pentru perioada 19 – 22 martie, a primit o ofertă din partea companiei pe cât de ciudată, pe atât de amuzantă: un zbor alternativ pe 22 martie, cu plecare din Iaşi la ora 6.00, sosire în Italia la ora 7.30 şi îmbarcare iar din Italia spre Iaşi la ora 8.00, toate în aceeaşi zi! Practic, le-au propus “să viziteze” ţara din avion, deşi nici asta nu ar fi fost posibil, având în vedere că ei ar fi trebuit să efectueze şi procedura de check-in pentru a putea fi îmbarcaţi din nou pe aeronavă. Nu se ştie dacă situaţia este una generală, existând mai multe persoane care ar fi primit asemenea oferte din partea lor sau a fost un caz singular. “Pasagerii cu rezervări afectate de schimbări ale programului de zbor sunt informaţi în mod automat şi li se rezervă un loc pe un zbor alternativ în cea mai apropiată dată posibil. Clienţii care au efectuat rezervarea pe wizzair.com sau din aplicaţia mobil primesc un e-mail în care li se oferă reprogramarea gratuită, rambursarea integrală a banilor sau 120 % din suma plătită sub formă de credit de companie. Pasagerii îşi pot modifica rezervarea gratuit online”, a fost declaraţia reprezentanţilor companiei la solicitarea “Ziarului de Iaşi”. (Florentina SANDU)

Comentarii