ADVERTORIAL

Autovindecarea – Tehnologii revoluţionare

vineri, 25 iulie 2014, 11:10
4 MIN

A fost deja confirmat de rezultatele unor studii științifice faptul că celulele organismului nostru dețin instrumentele cu care să se repare singure. Aceste instrumente sunt moleculele de semnalizare redox. Ele sunt comune tuturor celulelor, din toate organismele vii. Din păcate, mediul agresiv în care trăim face ca numărul acestora să scadă odată cu trecerea timpului, iar celulele să posede din ce în ce mai puține instrumente de apărare.

Vestea bună este că tehnologiile moderne pot face minuni în zilele noastre. O asemenea tehnologie a fost pusă la punct de către o companie de cercetări medicale, după circa 17 ani de studii.

Am descoperit de curând acest remediu produs în Salt Lake City, Utah, în S.U.A. Acest supliment alimentar, singurul care poate aduce un aport de molecule de semnalizare redox din afara corpului, este considerat cea mai mare descoperire din timpul vieții noastre, în domeniul medicinei, de către mulți specialiști. În acest fel, tehnologiile revoluționare pot pune la dispoziția organismului uneltele cu care, în mod natural, se vindecă celulele.

Poate părea miraculos cum anumite persoane, cărora nu li se mai dădea nici o șansă, au revenit la o viață normală după utilizarea acestui supliment nutritiv. Nu va mai părea miraculos atunci când vom afla care sunt oamenii de știință ce confirmă aceste mecanisme de reparare celulară. Unii dintre cei mai mari cercetători, care au influențat în bine viața a milioane de oameni, confirmă faptul că homeostazia redox(echilibrul dintre diferitele specii de molecule de semnalizare redox) este vitală pentru menținerea stării de sănătate.

Prestigioasa revistă medicală The Lancet, din Marea Britanie, a publicat un studiu al lui James Watson, laureat al premiului Nobel pentru descoperirea structurii ADN-ului, studiu în care avansează o ipoteză îndrăzneață. El afirmă că diabetul de tip 2, demența senilă, anumite tipuri de cancer precum și multe alte boli degenerative sunt cauzate de deficitul anumitor molecule de semnalizare redox, respectiv speciile reactive (ROS).

Profesor Doctor Narain Naidu, de la California State University, membru în 18 consilii științifice și nominalizat de două ori pentru acordarea premiului Nobel, renumit cercetător microbiolog și imunolog a publicat în august 2013 cea mai completă lucrare pe această temă, lucrare ce poartă titlul de REDOX LIFE. El afirmă în această carte că toate ființele, plante, animale sau oameni au în comun procesele de semnalizare redox ca mecanisme de reglare sau vindecare celulara.   Cheia sănătăţii este să te asiguri că celulele au materia primă necesară pentru a menţine echilibrul chimic sănătos în mecanismul care ne menţine vii. Dacă celulele sunt sănătoase, în consecinţă, întregul organism este în stare de sănătate. O sănătate bună apoi stă la baza capacităţii de a menţine un echilibru chimic sănătos.

Bineînţeles, nu este posibil să se menţină sănătatea perfectă tot timpul. În cele din urmă, unele celule care alcătuiesc corpul vor fi deteriorate de leziuni, infecţii, vârstă, soare, radiaţii şi caldură, toxine externe şi chiar de efortul fizic. De fapt, celulele corpului vor fi supuse deteriorării tot timpul; astfel, organismul şi-a dezvoltat metode de autovindecare şi de aceea restabileşte şi menţine echilibrul sănătăţii întregului organism.

În anul 2009 au fost finalizate cercetările pentru stabilizarea singurului supliment alimentar care furnizează și din afara organismului aceste molecule de semnalizare redox care stau la baza oricărui proces de vindecare celulară. De câteva luni poate fi comandat on-line și livrat și în Romania. Ceea ce este cel mai important, și va fi remarcat și de oamenii sănătoși, este faptul că administrarea acestui supliment asigură un tonus fizic și mental deosebit, rezistență remarcabilă la efort, recuperarea mult mai rapidă după un efort fizic sau intelectual, calitatea mult mai bună a somnului.

Acțiunea cea mai rapidă și vizibilă poate fi remarcată pe leziunile cutanate, în afecțiunile pielii, unde procesul de reparare celulară poate fi observat în intervale cuprinse de la câteva minute până la câteva zile. Desigur, în cazul unor afecțiuni cronice timpul de refacere va fi mult mai lung. Ceea ce se poate observa cu ochiul liber într-un interval atât de scurt, la nivelul pielii, se întâmplă și la nivelul tuturor celorlalte țesuturi și organe: sistem cardio-vascular, sistem digestiv, respirator, nervos, endocrin, muscular sau osteo-articular.

Pentru detalii și contact: Emilia Dejeu, medic ATI