Încep lucrările de cârpire a drumurilor judeţene din Iaşi zilele următoare

marți, 11 august 2015, 21:34
2 MIN
 Încep lucrările de cârpire a drumurilor judeţene din Iaşi zilele următoare

Lucrările de cârpire a drumurilor judeţene ar putea începe de săptă­mâ­na viitoare. Direcţia Judeţeană de Ad­ministrare a Drumurilor şi Po­du­rilor (DJADP) a stabilit câştigătoarea licitaţiei pentru efectuarea de plom­bări.

„Peste o săptămână expiră termenul de contestare a rezultatelor. Dacă totul decurge normal, pe 19 semnăm acordul-cadru pe acest an şi pe următorul. Noi am reanalizat ofertele, aşa cum a cerut Consiliul Naţional de Soluţionare a Contes­taţiilor. A ieşit acelaşi câştigător, dar în condiţii financiare mai bune. S-a obţinut o reducere cu încă vreo 3% a valorii contractului“, a declarat di­rectorul DJADP, Daniel Minciună.

La licitaţia organizată de către DJADP au depus oferte 7 firme şi asocieri de firme. Între firme s-a de­clanşat un adevărat război în faţa CNSC, acestea contestându-se reciproc şi depunând cereri de inter­ven­ţie la contestaţiile celorlalţi. În final, contractul a fost atribuit asocierii formate din Ted Construct şi Enviro Construct. Faţă de valoarea estimată iniţial a contractului, de 14,3 mi­lioane lei, oferta finală a fost stabilită la aproximativ 12,2 milioane lei. Su­ma ar urma să acopere realizarea a 49.500-107.500 mp de plombe cu mixturi asfaltice şi a 107.000-215.500 mp de îmbrăcăminţi asfal­tice prin stropiri succesive, conside­rate mai rezistente.

Lucrările de plombare ur­mează să se desfăşoare pe întreaga reţea de drumuri judeţene asfaltate. Conform reprezentanţilor DJADP, suma finală care va fi cheltuită pentru plombări va fi însă mult mai redusă decât cea rezultată din contract. „Anul acesta ne bazăm pe aceleaşi sume ca anul trecut. Consiliul Judeţean dă 6 milioane lei. La anul sumele vor fi mai mici pentru plombări. Sperăm să trecem la reabilitarea drumurilor conform masterplanului de transport adoptat de CJ, deci să fie nevoie de mai puţine cârpeli“, a spus Minciună.
 

Comentarii