De Business

Punem punctul pe știi

Jonglerie Romtelecom, oprita pe ultima suta de metri

marți, 05 octombrie 2010, 18:52
3 MIN
 Jonglerie Romtelecom, oprita pe ultima suta de metri

 Rezilierea abonamentelor la telefonie fixa, inainte de incetarea contractului, va poate lasa fara multi bani in buzunar. Un iesean era pe punctul sa o pateasca atunci cind a optat sa schimbe operatorul de telefonie fixa cu doua luni inainte de incetarea contractului.

Virgil Albisteanu a fost client Romtelecom timp de trei ani. "In anul 2007 ne-am mutat din Pacurari in Tomesti. Atunci am facut contract pe o perioada de doi ani de zile. Anul trecut in octombrie ne-au sunat si ne-au spus ca ne expira contractul si daca vrem sa-l mai prelungim un an. Am fost de acord, numai ca anul acesta, in luna august, am decis sa reziliem contractul cu ei si sa ne mutam la UPC“, povesteste ieseanul de 56 de ani.

A achitat toate facturile la timp, ultima factura in valoare de 33 de lei fiind aferenta lunii august. La sfirsitul lui septembrie, a primit o factura in valoare totala de 476,05 lei pentru perioada 18.08.2010-15.09.2010. "In factura scria ca avem de achitat ajustari in valoare de 100 de euro. Nu penalitati, nu majorari, ci ajustari. Ne-am dus la Romtelecom, de pe bulevardul Lapusneanu, sa ne explice si noua cineva ce inseamna acele ajustari. Nimeni nu ne-a explicat nimic. Ne-au spus doar ca sintem «buni de plata». Le-am spus ca mergem la OPC si ca-i dam in judecata. Ne-au spus ca putem sa mergem si la mama OPC-ului ca tot nu avem ce face. Am renuntat la abonament inainte de termen si trebuie sa achitam“, a continuat firul povestii Maria Albisteanu.

Deranjati la maximum de situatie, cei doi soti au decis sa depuna plingere la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) IasI, documentul primind numarul de inregistrare 2.315/5.10.2010. "Miine ne vom ocupa de sesizarea facuta si va vom prezenta ulterior un punct de vedere cu privire la acest caz“, a afirmat Daniel Piftor, comisar sef CJPC Iasi.

"Este chiar absurd. In contract scrie ca daca renuntam la abonament inainte de incetarea contractului, vom achita valoarea abonamentelor pentru perioada ramasa. Dar vorbim de doua luni de zile, iar abonamentul este de 33 de lei. Si sa pui majorari si penalitati, mai mult de 100 de lei nu aveam cum sa platim“, s-a aratat indignat ieseanul.

Reporterii Ziarului de Iasi au cerut un punct de vedere oficial si de la Romtelecom Bucuresti. "Dupa cum a spus si domnul Albisteanu, contractul sau este valabil pina in luna octombrie a acestui an. Rezilierea contractului inainte de data expirarii implica plata unei taxe reprezentind contravaloarea promotiilor de care a beneficiat clientul pe perioada derularii acestuia. Ultima factura primita de domnul Albisteanu reprezinta astfel contavaloarea taxei de reziliere anticipata a contractului de servicii, insa, in mod nefericit, in cazul domnului Albisteanu s-a produs o eroare in ceea ce priveste aceasta suma. Va asiguram ca acesta este un caz izolat si ca-l vom contacta pe domnul Albisteanu pentru a remedia situatia si a ne cere scuze pentru neplacerile cauzate“, a sustinut Cristina Popescu, Director Relatii Publice Romtelecom.

Contactat telefonic pentru a-i transmite pozitia celor de la Romtelecom, Virgil Albisteanu ne-a oferit o noua informatie. "Chiar acum am inchis telefonul. M-au sunat de la Romtelecom Bacau sa-mi spuna ca a fost o greseala cu factura. Ca de fapt mai aveam de achitat 26 de euro, dar tinind cont ca vorbim doar de doua luni de zile ramase, nu le mai datorez nimic. Mi-a venit inima la loc, iar sotiei mele culoare in obraji“, a incheiat ieseanul.

Comentarii