Firma Pristyl se va ocupa de transportul public local din Roman

miercuri, 21 aprilie 2010, 20:19
2 MIN
 Firma Pristyl se va ocupa de transportul public local din Roman

Astazi, consilierii locali vor supune aprobarii un proiect de hotarire referitor la atribuirea contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin curse regulate catre firma Pristyl SRL Roman. Alaturi de societatea Pristyl SRL, alte doua firme si-au prezentat ofertele pentru a putea gestiona serviciul de transport public – Trans Mass SRL si Mega Travel SRL.

Cei doi operatori de transport nu au indeplinit, insa, conditiile de eligibilitate, neprezentind la timp certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, si nici declaratii pe propria raspundere din care sa rezulta ca firmele nu se afla in una din situatiile prevazute de Legea 85/2006 privind procedura insolventei. Astfel, firma Pristyl SRL a fost ofertantul selectat.

Incepind cu data de 1 mai, operatorul ar urma sa transporte persoane pe traseul urmat, pina acum, de autobuzele societatii Troleibuzul SA Piatra Neamt. Traseul adjudecat de firma Pristyl este urmatorul: Gara – Mihai Viteazu – Scoala nr.8 – Anton Pann – Blocul nr.11 – Bulevardul Republicii- ICA Center – Bulevardul Republicii – Bogdan Dragos – Abator – Bogdan Dragos – DCA – Bogdan Dragos – Complex – Bogdan Dragos – Trei Pitici – Bogdan Dragos – pod Siret – Bogdan Dragos – Trei pitici – Bogdan Dragos – Complex – Bogdan Dragos – DCA – Bogdan Dragos – Abator – Bogdan Dragos – Cojocarie – Bogdan Dragos – Nicolae Titulescu – Bulevardul Roman Musat – Alexandru cel Bun – Precista – Alexandru cel Bun – Biserica Catolica – Sucedava – Intersectie ocolitoare – Sucedava – Tic Tac – Miron Costin – Vulcanizare – Nicolae Balcescu – Stefan cel Mare – Gara.

"Transportul pe acest traseu se va efectua cu microbuze, pentru ca sint mai rentabile din punct de vedere al consumului si costurilor de intretinere, dar si pentru ca «se descurca» mai bine in trafic. Autobuzele societatii Troleibuzul SA Piatra Neamt erau mari consumatoare de combustibil, fiindu-le necesari 38-40 de litri de combustibil la o suta de kilometri parcursi. Astfel, transportul public local nu era rentabil pentru societatea din Piatra Neamt, iar singura posibilitate de rentabilizare ar fi fost cresterea pretului biletului", a precizat primarul Laurentiu Dan Leoreanu. Pretul unui bilet va ramine neschimbat – 1,5 lei/calator.

 

Sursa: Ziarul de Roman

Comentarii