Nemtenii inrosesc firele call center-ului E.ON Moldova

miercuri, 29 septembrie 2010, 19:18
2 MIN
 Nemtenii inrosesc firele call center-ului E.ON Moldova

Nemtenii apeleaza din ce in ce mai frecvent call center-ul pus la dispozitie de E.ON Moldova Furnizare, cei mai multi solicitind informatii despre incheierea contractelor, despre tarife, despre taxele radio – tv si despre obtinerea unor avize.

Printr-un apel telefonic, nemtenii pot sa modifice conventia de consum, sa solicite scutirea sau reintroducerea la plata taxelor serviciului public de radiodifuziune sau de televiziune, sa modifice unele date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresa de corespondenta, date de contact), dar si sa modifice modalitatile de plata astfel incit plata facturilor sa poata fi efectuata prin serviciul de Debitare Directa.

Serviciul Call Center poate fi apelat, de luni pina vineri, intre orele 7.00 si 21.00, la numarul de telefon 0801 000 939 (pentru apeluri din reteaua Romtelecom, numar cu tarif local) sau 0235 305 555 (pentru apeluri din orice retea, tariful fiind cel al operatorului din reteaua caruia se efectueaza apelul).

Numarul apelurilor la call-centerul E.ON Moldova Furnizare nu il depaseste, insa, pe cel al apelurilor la numarul de telefon 0233.929, utilizat pentru raportarea deranjamentelor si a intreruperilor energiei electrice. De altfel, E.ON Moldova Furnizare bate permanent propriile recorduri, in ce priveste numarul si durata intreruperilor energiei electrice.

Durata record de la Roman a unei pene de curent a fost, in acest an, de cinci ore, fiind afectati clientii domiciliati in Pietonal, precum si cei domiciliati pe strazile Victor Hugo, Cuza Voda, Panaite Donici si Alexandru cel Bun.

O alta pana de curent a fost inregistrata marti seara la Roman, iar alte doua intreruperi ale furnizarii energiei electrice s-au inregistrat ieri, in jurul prinzului, fiind afectata o parte din zona centrala a orasului. Numai in acest an, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Neamt a inregistrat peste 40 de reclamatii referitoare la serviciile furnizate de E.ON Moldova Distributie, din care 90% s-au referit la intreruperile de furnizare a energiei electrice.

 

Sursa: Ziarul de Roman

Comentarii