Al doilea proiect Family Market al Iulius Grup inaugurat ieri la Iaşi. Investiţia din Bucum: 12 milioane de euro

joi, 08 decembrie 2022, 23:08
2 MIN
 Al doilea proiect Family Market al Iulius Grup inaugurat ieri la Iaşi. Investiţia din Bucum: 12 milioane de euro

Compania IULIUS a inaugurat ieri cel de-al doilea proiect Family Market, în zona Bucium, după ce, vara trecută, a deschis un astfel de complex în Miroslava. 

Potrivit companiei, proiectul de retail din cartierul ieşean aduce servicii şi produse necesare unei zone rezidenţiale care se află într-o continuă dezvoltare. Printre acestea, se numără McDonald’s Drive Thru, Auchan şi Sinsay, la care se alături alţi 21 de antreprenori locali şi naţionali. „Este o investiţie de 12 milioane de euro şi avem o suprafaţă de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă”, a declarat Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market. La deschiderea de ieri au participat numeroşi ieşeni curioşi de oferta magazinelor.

Complexul găzduieşte magazine cu produse de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante şi până la piese auto, frizerie şi diverse alte servicii care sunt necesare la nivel zilnic. „Cele patru luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piaţa avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iaşului, aflat la şapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape”, a mai spus Radu Pârlea.

În cadrul Auchan, cel de-al treilea din Iaşi (după cele din Palas şi Miroslava), ieşenii vor avea la dispoziţie peste 11.000 de articole la raft, supermarketul fiind întins pe o suprafaţă de 2.000 mp. Family Market Bucium cuprinde circa 5.000 mp de spaţii verzi amenajate, cu 150 de arbori maturi şi peste 7.000 de plante mici. Complexul este deservit de 151 de locuri de parcare şi facilităţi pentru biciclişti, iar parcarea este dotată şi cu staţii de încărcare electrică. Alte investiţii făcute de IULIUS au vizat lucrările de modernizare şi conectivitate a infrastructurii auto şi pietonale. În total, cele două proiecte de retail de proximitate (Bucium şi Miroslava) înseamnă o investiţie totală de 24 milioane euro.

Comentarii