FOTO – Iniţiativă inedită de promovare a afacerilor din zona Iaşului

miercuri, 30 decembrie 2020, 13:40
2 MIN
 FOTO – Iniţiativă inedită de promovare a afacerilor din zona Iaşului

La Iaşi s-a lansat zilele trecute primul calendar din România cu producători locali. „Calendar de pus în ramă – 2021” este o iniţiativă a Asociaţiei pentru Promovarea Economiei Cunoaşterii (APEC), sub umbrela căreia se derulează programul „Fabricat în Iaşi”, care îşi propune să motiveze consumatorii ieşeni să opteze pentru produse şi servicii locale şi să faciliteze deschiderea către piaţa locală a producătorilor din Iaşi. 

Există foarte mulţi producători autohtoni care oferă produse de calitate, însă nu dispun întotdeauna de resurse financiare consistente pentru a le promova. „Calendar de pus în ramă – 2021” este alcătuit din 13 organizaţii ieşene: Tolpi, Capra Noastră, Băcănia BioMarche, Lavanda Laurei, Palibo, UtilDeco, Ambulanţa Dacomed, Anticum de Butea, Olma, Fabricat în Iaşi, Panifcom, Scrijele ca la Bunica şi Dyana Beauty Salon. Calendarul nu se comercializează, ci fiecare producător îl va oferi partenerilor de afaceri. Partea creativă aparţine artistului timişorean Adrian Chiş, stabilit în Iaşi.

Sebastian Constantin Birzu, manager de program „Fabricat în Iaşi”, arată că scopul acestor iniţiative este de a promova produsele autohtone şi, implicit, de a susţine economia locală. „În contextul actual, iar aici facem referire la lupta împotriva efectelor pandemiei de coronavirus, «Fabricat în Iaşi» crede că este extrem de important ca cetăţenii ieşeni să susţină producătorii locali. Domeniul economic este puternic afectat şi producătorii locali trebuie să fie susţinuţi. Acum, mai mult ca oricând, este timpul să fim alături unii de alţii şi să venim în sprijinul producătorilor noştri. Stă în puterea fiecăruia dintre noi să o facem, prin cumpărarea produselor lor”, a spus Sebastian Constantin Birzu pentru „Ziarul de Iaşi”. 

 

 

 

Comentarii