De Business

Punem punctul pe știi

Consultantul în outsourcing Amalia Sterescu vine să-i înveţe pe ieşeni ce înseamnă brandul personal

luni, 18 mai 2015, 01:50
2 MIN
 Consultantul în outsourcing Amalia Sterescu vine să-i înveţe pe ieşeni ce înseamnă brandul personal

O fostă şefă a companiei Oracle vine la finele acestei luni la Iaşi să îi înveţe pe antreprenorii locali şi nu numai despre benficiile brandingului în afaceri. Este vorba despre Amalia Sterescu (FOTO), care în perioada 2009-2013 a fost vicepreşedinte la o divizie globală a Oracle Corporation, iar acum, între altele, este consultant senior în afaceri şi outsourcing.

Pe 29 mai, la Iaşi, aceasta va lansa în premieră program pilot al proiectului intitulat „Brandul tău personal – cheia succesului în afaceri”. Programul intensiv, de 10 ore, care va costa 560 lei, se adresează atât persoanelor cu profesii liberale, cât şi antreprenorilor sau managerilor din diferite organizaţii care îşi doresc o imagine de brand puternică. „În ultimii doi ani, adeseori, în lucrul individual alături de clienţii mei am sesizat că, dincolo de nevoia de a primi suport în tranziţia lor în carieră sau de a-şi îmbunătăţi abilităţile de public speaking ori de networking strategic – există o nevoie mult mai amplă şi uneori insuficient exprimată sau identificată de aceşti clienţi şi anume: nevoia de dezvoltare a unui brand personal puternic”, a indicat Sterescu.

În cadrul cursului, participanţii vor învăţa ce este un brand personal şi beneficiile dezvoltării acestuia, cum să descopere fundamentul, valorile, principiile şi pasiunile pe care se poate construi acesta. „Fie că erau leaderi seniori în tranziţie spre alte roluri în interiorul corporaţiei, dar nu foarte vizibili în exteriorul ei, fie că erau antreprenori admiraţi de echipele lor însă aproape necunoscuţi de mediul de afaceri, fie că vorbim de profesionişti ce doresc să se reinventeze şi să păşească într-un domeniu nou unde nu sunt încă recunoscuţi, ori mame revenite din concediu de maternitate şi gata de a o lua de la zero pe un nou drum – toţi aveau nevoie de cultivarea unui brand personal puternic şi mai ales autentic! Pentru a-mi putea ajuta mai bine clienţii existenţi şi potenţiali, m-am instruit cu numărul unu mondial în personal branding, William Arruda, şi am devenit strategist pe brand personal”, a mai adăugat aceasta.

 

 

Comentarii