FOTO Misterul gropilor uriaşe de pe Tudor Vladimirescu. Și un TIR ar încăpea aici

marți, 17 noiembrie 2015, 02:57
2 MIN

Ieşenii care trec prin Podu de Fier au de luptat nu doar cu semafoarele. Traficul pe bulevardul Tudor Vladimirescu şi pe C.A. Rosetti este îngreunat şi de trei gropi săpate pentru o lucrare aparţinând ApaVital, înşiruite din Bucşinescu până dincolo de Podu de Fier. 

„De peste două luni se lucrează în mijlocul şoselei la introducerea unor suporţi din beton. Nu se lucrează continuu, ci în mod sporadic, tergiversându-se finalizarea, ceea ce duce la perturbarea circulaţiei. În această situaţie se află şi lucrarea situată în bulevardul Tudor Vladimirescu, imediat după linia de tramvai, spre Podu de Fier. Ambele lucrări sunt semnalizate necorespunzător, împiedicând buna circulaţie a autovehiculelor şi reprezintă un real pericol public”, a spus un localnic din zonă.

Săpăturile au îngustat forţat strada, la doar o bandă pe sens, traficul fiind deosebit de dificil la orele de vârf. Lucrarea face parte dintr-un contract privind modernizarea colectoarelor de apă uzată, pe o lungime de aproximativ 12,4 km, pe 7 străzi din oraş.

Lucrările, în valoare de 38,8 milioane lei, sunt efectuate de SC Hidroconstrucţia SA, urmând să se termine la sfârşitul acestei luni. „Lucrarea de pe tronsonul C.A. Rosetti – Splai Bahlui – Iulius Mall are o lungime de 2.050 m şi constă în modernizarea colectorului, adică separarea pârâului Cacaina şi a apelor de canalizare, care în prezent sunt colectate în comun. Apa pârâului va fi dirijată spre albia Bahluiului. Lucrările de modernizare propriu-zisă au început la sfârşitul lunii martie. Lucrările din cadrul întregului contract au fost finalizate, mai puţin cele din C.A. Rosetti – Splai Bahlui. Aceste lucrări se desfăşoară în subteran pentru a nu afecta carosabilul în această zonă aglomerată pe întreaga lungime, însă pentru a avea acces continuu şi în siguranţă în colector s-au organizat trei puncte de acces. Termenul de finalizare rămâne 30 noiembrie, în prezent neexistând corespondenţe din care să reiasă că va fi depăşit”, a precizat purtătorul de cuvânt al ApaVital, Răzvan Manolache.

Conform precizărilor acestuia, soluţia tehnică stabilită iniţial prin proiect presupunea efectuarea de săpături deschise, pe toată lungimea bulevardului. Aceasta ar fi dus însă la închiderea totală a circulaţiei, soluţia fiind înlocuită cu cea actuală.

 

Comentarii