Mitsubishi ASX restilizat

luni, 11 aprilie 2016, 01:50
3 MIN
 Mitsubishi ASX restilizat

După lansarea oficială la Salonul Auto de la Los Angeles, în luna noiembrie a anului trecut, versiunea restilizata a modelului ASX ajunge si în Europa. Designul este o interpretare a noii identităţi vizuale a MMC, prin intermediul conceptului Dynamic Shield. 

Cu peste 900.000 unităţi produse de la lansarea sa în 2010, ASX s-a dovedit a fi un real succes la nivel mondial pentru Mitsubishi Motors Corporation (MMC), modelul fiind dezvoltat la momentul prielnic, când segmentul SUV-urilor capata din ce în ce mai multa amploare.

Cu atât mai mult în Europa – care reprezintă a 2-a sa piaţă la nivel global, cu 216,485 unităţi vândute din momentul lansării şi până în prezent – piaţa pe care modelul ramâne cel de-al 2-lea cel mai bine vândut model al brandului nipon, dupa modelul Outlander (46,940 unităţi pentru anul calendaristic 2015 sau + 28 %).

Bazându-se pe aceasta fundaţie solidă, Mitsubishi Motors continuă drumul către succes, prin reinventarea constantă şi adaptarea la trendurile pieţelor, la cerinţele clienţilor precum şi datorită propriei viziuni asupra evolutiei brandului. 

Identitatea vizuală

Pentru o tranziţie cât mai lină către noua sa generaţie de autovehicule, Mitsubishi Motors îi conferă modelului ASX 2017 noua sa identitate vizuala, prin conceptul „Dynamic Shield“.

Prevazută la modelul Outlander PHEV Concept-S 2014, grila frontală Dynamic Shield simbolizează funcţionalitatea şi siguranţa aferente SUV-urilor Mitsubishi Motors, evidenţiindu-se prin dungile cromate îndrăzneţe, pe fiecare parte a grilei de protecţie, ce încadrează cele 3 diamante, pentru a oferi logo-ului efectul 3D.

În cazul modelului ASX, bara de protecţie faăţ a fost modificată pentru a putea fi implementate dungile cromate în timp ce secţiunea centrală a fost înlocuită cu cea a noului Outlander sau a conceptului eX.

În partea de sus, grila superioară este realizată din bare negre subţiri dispuse pe orizontală   conectându-se cu farurile şi oferind astfel un aspect integrat.

Conform declaraţiei domnului Tetsuro Aikawa (Presedinte al MMC) la Salonul Auto Geneva 2015: „Aceasta noua direcţie de design respectă (ne onorează) atât trecutul cât şi filozofia „Forma urmează Funcţia“. Fiind inspirat după bara de protecţie, prezentă de-a lungul timpului la modelul Pajero, acesta asigură o senzaţie unică de protecţie atât pentru pasageri cât şi pentru maşina în sine. În acest sens, noul design al partii frontale atesta mostenirea existenta pe partea de design precum si evolutia acestuia. Am denumit aceasta evolutie drept conceptul «Dynamic Shield»“.

În plus faţă de această nouă parte frontală, specificaţiile europene ale modelului ASX 2017 prevăd, de asemenea, o antenă fină de tip „rechin“, o tapiţerie mult mai confortabilă pentru bancheta din spate, precum şi un nou material mai atractiv ce îmbracă scaunele.   

Aceste modificări se adaugă celor mai recente îmbunatăţiri aduse mo-delului ASX construit pentru Europa:

– Motorizare noua 1.6 Turbo Diesel 114 ps (cu/ Auto Stop & Go, 6 M/T, fie 2WD ori 4WD)

– Revizia extinsa pâna la 20,000 km

– Noi caracteristici (jante de 18“ din aliaj uşor cu mai multe spiţe, accente de negru „piano black“ pe volan, funcţia de auto-întunecare a oglinzii retrovizoare, etc,…) – disponibilitate în funcţie de piaţa & model.

Comentarii