De Business

Punem punctul pe știi

Sărbătoarea Vinului Nou la Bucium

luni, 24 octombrie 2016, 16:18
2 MIN
 Sărbătoarea Vinului Nou la Bucium

Cunoscutul producător vinicol Casa de Vinuri Bucium a organizat, la sfârşitul săptămânii trecute, o nouă ediţie a „Sărbătorii Vinului nou“, în cadrul căreia a lansat şi gama de vinuri „Festiv“.  

În ultimii ani, compania a efectuat mai multe investiţii cu ajutorul unui împrumut european, atât pentru îmbunătăţirea capacităţii de producţie, cât şi la nivel de marketing şi de distribuţie a produselor. „Sărbătoarea Vinului nou la Bucium înseamnă continuarea unui eveniment cu tradiţie, care va fi păstrat şi de-acum înainte. Podgoria Bucium a oferit şi în acest an o recoltă bogată de struguri din cele mai renumite soiuri autohtone: Busuioacă de Bohotin, Fetească Albă, Fetească Regală şi Fetească Neagră, dar şi soiuri de Aligote, Muscat Ottonel, Riesling, Merlot, apreciate de milioane de români din 1949. În ultimii ani am adus schimbări benefice majore, de la portofoliul de produse care s-a diversificat şi mai mult pe toate categoriile (vinuri liniştite, vinuri spumante şi rachiuri naturale) până la dezvoltarea echipei Bucium, o echipă tânără şi dedicată de profesionişti. Anul 2016 a însemnat pentru compania Bucium o creştere a cifrei de afaceri cu peste 20%, o abordare flexibilă şi rapidă la cerinţele pieţei, atragerea unor noi angajaţi valoroşi, investiţii în diferite domenii de activitate, diferite inovări – un trend în creştere pe care vrem să îl continuăm şi să îl diversificăm în perioada următoare“, a precizat Marius Zănoagă, director Marketing în cadrul companiei Bucium.
 
Prezent la eveniment, directorul companiei, Dorin Onofraşi, a precizat că numele noii game de vinuri, „Festiv“, a fost ales pentru că momentul prezentării a fost organizat pentru a fi unul festiv. „Ne aflăm la un moment festiv, chiar acum se transportă ultimii struguri de pe plantaţiile noastre de la Cozmeşti spre Bucium. De aceea am şi dat acest nume noii game. De doi ani suntem într-un proces amplu de transformări: ne creştem suprafaţa cultivată, avem noi metode de abordare a pieţei, de la distribuţie şi vânzări la strategia de marketing, am deschis depozite în judeţele Moldovei, avem o gamă diversificată de produse noi şi altele. Am pus preţ pe un singur cuvânt, «noutate», noutate în toate. Avem inclusiv prima etichetă 3D din ţară, asta ar fi una din noutăţi“, a explicat directorul companiei.

Comentarii