E.ON doarme dupa ora 19

Subtitlu

joi, 12 februarie 2009, 22:43
2 MIN
 E.ON doarme dupa ora 19

Nesimtirea E.ON pare sa nu cunoasca limite. Echipele de interventie au ajuns sa nu mai lucreze pe timpul noptii pentru a nu-si strica somnul. Mai multi locatari din Canta, care se incalzesc cu centrale pe gaz ce pornesc electric, au fost lasati in frig o noapte intreaga de echipele E.ON, care au venit sa remedieze problema abia dimineata.

"Am semnalat de mai multe ori ca nu a venit nimeni sa rezolve problema, dar degeaba", a reclamat Dragos Cretu. In stilul obisnuit, oficialii furnizorului de electricitate au anuntat ca vor analiza situatiile prezentate.

"Mi s-a dezghetat si frigiderul"

Mai multi locuitori din zona Canta s-au plins in ultima vreme de dese intreruperi de electricitate. Cei mai afectati au fost insa locatarii blocului G10, care au fost lasati fara electricitate o noapte intreaga. Oamenii au povestit ca au trebuit sa indure o noapte de frig, cu centralele termice oprite, cu toate ca au sunat in repetate rinduri la dispeceratul E.ON.

"In seara zilei de 10.02.2009, in jurul orei 19, s-a oprit furnizarea cu energie electrica la jumatate din locatarii blocului G10, sc. B, din strada Canta nr. 8A. In jurul orei 19.30, am sunat la E.ON Moldova pentru a semnala defectiunea. Mi s-a inregistrat plingerea cu numarul de inregistrare 365362 de catre doamna Manea si mi s-a spus ca defectiunea se va remedia in cel mai scurt timp posibil", a povestit Dragos Cretu. Acesta a adaugat ca a ramas doar cu promisiunea celor de la E.ON ca problemele vor fi rezolvate.

Cretu a specificat ca in cursul noptii de marti spre miercuri a semnalat la dispeceratul funizorului de electricitate faptul ca echipa de interventie nu a ajuns. "Am sunat de vreo 3-4 ori si de fiecare data mi s-au dat asigurari ca problema va fi rezolvata. Nu a venit nici o echipa de interventie toata noaptea", a completat Cretu.

Locatarii blocului G10 au povestit ca abia miercuri dimineata o echipa a E.ON s-a prezentat pentru remedierea defectiunii. La intrebarile oamenilor cu privire la timpul de interventie, angajatii E.ON au afirmat ca "abia dimineata a fost trimisa cererea de interventie". "Centrala nu mi-a functionat, frigiderul mi s-a dezghetat. Ca sa nu mai spun ca aveam de invatat pentru un examen. M-a deranjat la culme atitudinea lor", s-a plins Cretu.

Petru Aron, care locuieste tot in blocul G10, s-a declarat un locatar norocos. "Au fost si citeva socuri electrice. Slava Domnului ca am avut calculatoarele inchise si nu mi s-a ars nimic", a declarat Aron.

Reprezentatii E.ON au specificat ca vor analiza situatia semnalata si vor reveni in zilele urmatoare cu un punct de vedere.

Comentarii