Advertorial

Firma de Încredere – Un nou proiect desfășurat la nivel european

luni, 11 aprilie 2016, 14:30
2 MIN
 Firma de Încredere – Un nou proiect desfășurat la nivel european

Marketing intelligence este un termen alternativ, mai cuprinzător, pentru cercetarea de piață. Segmentul vizat este cel despre consumatori, prin opiniile acestora urmărindu-se măsurarea gradului de satisfacție. Inventat inițial pentru a veni în ajutorul întreprinzătorului pentru dezvoltarea afacerii proprii, acesta devine un instrument util și potențialului client în alegerea unui prestator de servicii.
 

Un demers similar în acest sens îl are proiectul Firmă de Încredere care, la momentul actual, are o prezență în opt țări europene. Vorbim despre o bază de date ce intenționează să adune la un loc toți acei întreprinzători care au obținut rezultate pozitive în urma verificării printr­un algoritm cu scopul realizării unei analize de sentiment (sentiment analysis).

Prestatorii de servicii care se califică pentru a intra în proiect devin membrii pe site, primesc user și parolă și beneficiază de un profil de unde își pot adăuga poze și pot edita informațiile relevante cu privire la activitatea lor. Site-ul proiectului (www.firmadeincredere.ro) este foarte bine optimizat SEO, apărând in fruntea rezultatelor de căutare. Vizibilitatea nu se limitează doar la mediul online, prin cartea de vizită electronică, ci devine posibilă și în realitatea activității de zi cu zi. Materialele care sunt puse la dispoziție prestatorilor de servicii – certificat, autocolante și logo, vor face cunoscută includerea în acest proiect față de parteneri și clienți existenți sau potențiali.

Firmă de Încredere aduce un element nou pe piața europeană, oferă o identitate afacerii și înlesnește crearea unei relații ce se bazează pe transparență. Vorbește despre încrederea în munca depusă și valorifică vocea clientului ca și unic mod de evaluare a serviciilor.

Comentarii