De Business

Punem punctul pe știi

Opera Iaşi, reclamată din cauza unui bilet

O femeie s-a plâns la Protectia Consumatorului că pe biletul pe care l-a achiziţionat pentru spectacolul „Sunetul muzicii” nu era înscripţionat preţul.

joi, 11 aprilie 2013, 01:50
1 MIN
 Opera Iaşi, reclamată din cauza unui bilet

O ieşeancă i-a luat prin surprindere pe comisarii de la Protecţia Consumatorului, după ce a depus o reclamaţie împotriva Operei Naţionale Române Iaşi. Femeia s-a arătat nemulţumită de faptul că pe biletul pe care l-a achiziţionat la premiera spectacolului „Sunetul muzicii” nu era scris şi preţul biletului pe care îl plătise, respectiv 40 lei.

Potrivit reprezentanţilor Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, ieşeanca susţinea că suma pe care a achitat-o nu poate fi justificată din moment ce nu apărea şi pe biletul achiziţionat. „Prin intermediul acelei reclamaţii, depusă pe data de 4 aprilie, în ziua următoare spectacolului, ni se solicita să efectuăm noi verificări pentru a vedea dacă este normal ca preţul să nu fie înscris. Am solicitat un punct de vedere din partea instituţiei pentru faptele reclamate şi urmează să vedem în ce măsură este necesară o sancţiune”, a declarat Marian Grigoraş, comisar şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului. Curios, de partea cealaltă, reprezentanţii Operei Naţionale Române Iaşi spun că încă nu a ajuns pe adresa instituţiei nicio adresă din partea CRPC. „La nivelul instituţiei noastre nu a ajuns niciun act oficial din partea Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului prin care să ni se sesizeze această problemă, motiv pentru care încă nu vă putem oferi un punct de vedere oficial”, a declarat Bianca Grigoriu, purtător de cuvânt al Operei Naţionale Române Iaşi. Preţurile biletelor sunt scrise pe site-ul Operei ieşene, în cazul spectacolului reclamat preţurile fiind de 40 de lei la stal, 30 la balcon şi 60 de lei la lojă.

 

Comentarii