De Business

Punem punctul pe știi

Au stat in frig timp de doua zile din cauza E-On

miercuri, 01 februarie 2012, 21:29
3 MIN
 Au stat in frig timp de doua zile din cauza E-On

 O familie de ieseni a fost nevoita sa stea in frig si pe intuneric in propria sa casa din cauza erorilor din baza de date a companiei E-On Energie. Din cauza ca nu a primit facturile la timp un iesen s-a trezit ca este debransat de la curent. Desi a mers si a platit facturile imediat, compania l-a tinut fara energie electrica timp de doua zile. Pentru ca incalzirea era asigurata de o centrala pe gaz iesenul si copii sai in virsta de 4 si 10 ani au fost nevoiti sa stea in frig, in conditiile in care zilele acestea au fost temperaturi extrem de reduse. La scurt timp dupa ce “Ziarul de Iasi” a solicitat oficialilor companiei un punct de vedere oficial, ieseanul ne-a anuntat ca a fost racordat din nou. Reprezentantii E-On Energie nu au oferit un comentariu pe aceasta tema. Ioan B. are 41 de ani si sustine ca nu a fost niciodata restant la energia electrica. „Luni la ora 17 am constatat ca am fost deconectat de la reteaua de energie electrica, pentru neplata facturii. A doua zi, la prima ora, m-am prezentat la sediul E-ON Energie din municipiul Iasi, unde mi s-a pus in vedere sa platesc factura restanta, din luna iulie 2011 si taxele de conectare – reconectare, in suma de 170 lei. Verificindu-mi-se adresa existenta in baza de date, s-a constatat ca era inscris in mod eronat numarul apartamentului 26 in loc de 6 cit am eu.  Adica facturile mele si notificarea cu privire la deconectare au fost trimise la alta adresa“, povesteste ieseanul. Barbatului i s-au pus la dispozitie doua facturi din care reiesa clar greseala numarului de apartament. Reprezentantii E-ON s-au scuzat afirmind ca eroarea se datora implementarii unui nou sistem informatic, dupa cum arata ieseanul. El a achitat intreaga suma restanta de aproximatv 500 de lei plus taxele de reconectare, iar oficialii companiei i-au promis ca in aceeasi zi o sa-l rebranseze. “Precizez ca facturile urmatoare din august, septembrie si asa mai departe, le-am platit la automatele BRD, fiindu-mi, probabil, puse in cutia postala de vecinul ce locuieste la apartamentul 26. Am ajuns acasa si am vazut ca nu eram racordat la curent asa ca am mai fost inca o data la ei, luni, la ora 16.45, solicitindu-le din nou sa ma reconecteze, dar am fost refuzat. Le-am adus la cunostinta ca am doi copii minori, de 4 si 10 ani, care statusera deja o noapte in intuneric si frig pentru ca avem inclazire cu centrala pe gaz, si ca urma sa ne petrecem si o a doua noapte in frig, pentru o vina carte nu ne apartine. Am fost indrumat sa sun la call centerul lor, de unde mi se spunea ca ei nu pot face nimic si-mi indicau sa merg din nou la centrul din Iasi, unde era deja inchis“, a declara Ioan B. “Ziarul de Iasi” a solicitat un punct de vedere de la E-ON Moldova, dar pina la inchiderea editiei compania nu a comentat cazul. s, au mentionat oficialii E-ON Moldova. La scurt timp de la transmiterea solicitarii, contactat telefonic, Ioan B. ne-a comunicat ca a fost din nou racordat la curent.

Comentarii